کد خبر: ۱۲۱۰۷۴
زمان انتشار: ۱۹:۳۹     ۲۶ اسفند ۱۳۹۱
نوروزي وقتي در جلسه قبل از بازي فهميده انصاري‌فرد فيكس است و او بايد بيرون بنشيند جوش آورده و كاري كرده كه...
سايت گل- هادي نوروزي كه در چهار ديدار قبلي پرسپوليس بازوبند كاپيتاني را به بازو بسته بود در ديدار با مس كرمان وقتي فهميد در تركيب اصلي جايي ندارد به نشانه قهر ورزشگاه را ترك كرد و روي نيمكت ذخيره‌ها ننشست تا پرسپوليس با 6 بازيكن ذخيره به مصاف حريف برود و در آخرين بازي سال يك حاشيه بزرگ باعث شود تيم سرخپوش پايتخت تا آخرين لحظات سال هم بي‌اتفاق و كم‌حادثه نباشد.

بيرون گذاشتن او طبيعي بود

هادي نوروزي بعد از درخشش در بازي مقابل گهر كه به عنوان بازيكن ذخيره وارد ميدان شد و ضمن نمايش جالبش يك گل زد و يك پنالتي گرفت، در ديدار با سپاهان فيكس شد و گل سه امتيازي تيمش را هم زد اما بعد از آن او در ديدار با آلومينيوم هرمزگان، سايپا، ذوب‌آهن و راه‌آهن هم در تركيب اصلي قرار گرفت و بازوبند كاپيتاني سرخ‌ها را به بازو بست اما نه گل زد و نه خوب بازي كرد تا جايي كه بعد از ديدار با راه‌آهن در ورزشگاه آزادي يكي از بازيكناني بود كه مورد انتقاد برخي هواداران قرار گرفت و طبيعي بود كه تغيير كند.

در اين ميان او در ديدار با آلومينيوم يكي دو موقعيت ايده‌آل از دست داد اما در ساير مسابقات و حتي در ديدار با راه‌آهن كه همه مهاجمان موقعيت‌هاي خوبي داشتند موقعيت چنداني به دست نياورد. او در ديدار با راه‌آهن يك موقعيت 70-60 درصدي را به راحتي از دست داد و البته در تمام اين بازي ها تا دقيقه 90 در ميدان نبود.

با تمام اين تفاسير به نظر مي‌رسد بيرون گذاشتن نوروزي از تركيب اصلي غيرمنطقي نبود و شايد هر مربي ديگري هم جاي يحيي بود اين تصميم را مي‌گرفت. اتفاقا حركتي كه نوروزي كرد درست فرداي خداحافظي مهدي مهدوي‌كيا رخ داد تا خيلي‌ها رفتار اين دو بازيكن را در قبال نيمكت‌نشيني ناخودآگاه مقايسه كنند و حركت مهاجم شمالي بيش از حد برجسته شود.

قبل از اين هم ناراحت شده بود

هادي نوروزي قبل از اين و در ديدار با سايپا زماني كه ديد تابلوي تعويض بالا رفته و شماره 24 را نشان مي‌دهد خودش را به نديدن زد و پشتش را به تابلو كرد تا تعويض تغيير كند و ماركو پروويچ از بازي بيرون برود اما نهايتا او در دقيقه 81 آن مسابقه از زمين بيرون رفت و باز هم شاكي بود.

در ديدار با راه‌آهن او به عنوان اولين تعويضي از ميدان بيرون رفت اما فوق‌العاده شاكي بود و زماني كه روي نيمكت نشست استوك‌هاي صورتي‌رنگش را از پا در آورد و پرت كرد اما دوباره خودش برداشت و جلوي پايش گذاشت. البته اين اعتراض چندان ديده نشد و شايد هم يحيي ديد و نيمكت‌نشيني در بازي با مس در نتيجه همين حركت رخ داد اما هيچ‌كس باور نمي‌كرد نوروزي اتفاقي به اين بزرگي را رقم بزند و روي نيمكت ننشيند.

او به بازي دادن انصاري‌فرد معترض است

قبل از اعتراض علني و شديد هادي نوروزي به بازي نكردنش، محمد قاضي هم در مصاحبه اش به ناراحتي خود از اين مساله اشاره كرده و گفته بود اميدوار است كادر فني به او مثل ساير بازيكنان اعتماد كند. ظاهرا منظور قاضي از سایر بازیکنان كريم انصاري‌فرد است كه با وجود دوري‌اش از گل همچنان از سوي يحيي گل‌محمدي  حمايت مي‌شود و در دو مسابقه اخير در تركيب اصلي تيمش قرار گرفته است.

انصاري‌فرد هم مثل نوروزي در دو بازي قبلي فيكس بود و اتفاقا در بازي راه‌آهن خيلي بيشتر از نوروزي موقعيت خراب كرد. به نظر مي‌رسد نوروزي وقتي در جلسه قبل از بازي فهميده انصاري‌فرد فيكس است و او بايد بيرون بنشيند جوش آورده و كاري كرده كه حالا گل‌محمدي مي‌گويد از نظر او اخراج است.

لفظ زشتي كه او به كار برد

در جلسه‌اي كه ساعتي قبل از بازي برگزار مي‌شود و تركيب را براي بازيكنان مي‌خوانند نوروزي بعد از شنيدن تركيب لفظ بسيار بدي را در قبال سرمربي‌اش به كار مي‌برد كه به نظر مي‌رسد اين ناسزا در كنار آنچه مهاجم مازندراني سرخ‌ها انجام داده شرايط را براي او دشوار خواهد كرد. قرار است فردا جلسه انضباطي نوروزي برگزار شود و حتما اين لفظ زشت باعث خواهد شد جريمه نوروزي سنگين شود. هر چند فعلا به حكمي كمتر از اخراج و كسر 20-10 درصد قرارداد او نمي‌توان فكر كرد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها