کد خبر: ۱۲۰۹۹۹
زمان انتشار: ۱۳:۴۸     ۲۶ اسفند ۱۳۹۱
بازيکن تيم فوتبال داماش گيلان گفت: براي حل مشکلات تيم بايد منتظر پايان اختلافات باشيم و آن وقت شرايط بازيکنان مشخص شود.
امين متوسل‌زاده در مورد مشکلات مديريتي که در باشگاه داماش گيلان به وجود آمده است، گفت: در سفر هستم و به دليل در دسترس نبودن اينترنت اطلاع چنداني از وضعيت فعلي ندارم اما به هر حال کشمکش‌هايي بين مديران به وجود آمده که تمام تلاشم اين است که روي اين مسائل تمرکز نکنم و با تمرينات مناسبي که انجام مي‌دهم بازي‌هاي خوبي براي تيم ارائه دهم.

به گزارش فارس،وي در مورد اينکه آيا داماش خطر سقوط را احساس مي‌کند، عنوان کرد: اصلاً به اين موضوع فکر نمي‌کنم پتانسيل تيم ما بيشتر از اين حرفهاست و ما بايد نتايجي مي‌گرفتيم که اکنون بين 10 تيم اول جدول حضور داشتيم.

متوسل‌زاده در مورد ديدار مقابل گهر درود خاطرنشان کرد: هفته‌هاست که اين تيم اميد کمي دارد اما در بازي‌هايشان مي‌بينيد که تلاش زيادي انجام مي‌دهند، فرصت اشتباه نداريم و گهر تيم قدرتمند و جانداري است. معمولاً اين مقابل حريفان بازي‌هاي زيبايي انجام داده و با تمرکز کامل بايد به مصاف آنها برويم،‌همچنين گهر از کادر فني با تجربه‌اي بهره مي‌برد.

مهاجم تيم داماش گيلان درمورد مشکلات مالي تيمش اظهار داشت: به هر حال در پرداختي‌هاي ما تأخيري وجود داشته اما فکر مي‌کنم همه چيز به بازي آخر بستگي دارد، الآن اختلافاتي ميان مديريت به وجود آمده که اين مسئله کاملاً عيان است. بايد منتظر بمانيم و ببينيم در اين بين چه اتفاقاتي مي‌افتد تا پس از حل مشکلات شرايط تيم و بازيکنان نيز مشخص شود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها