کد خبر: ۱۲۰۹۳۵
زمان انتشار: ۱۲:۲۱     ۲۶ اسفند ۱۳۹۱
سرپرست تيم فوتبال فولاد خوزستان گفت:‌ وضعيت زمين شيراز بسيار بد بود و روي موکت سبز بازي کرديم.
حسين ابن قاسم در گفت و گو با خبرنگار فارس در مورد تساوي يک بر يک فولاد خوزستان مقابل فجر سپاسي گفت:‌ جايي که در آن فوتبال بازي مي کرديم اسم آن را نمي شد زمين گذاشت و روي موکت سبز بازي مي کرديم. ليگ برتر با بازي در موکت سبز جور در نمي آيد.

وي افزود: تلاشمان را در اين مسابقه انجام داديم و از نيمه دوم هم 10 نفره بازي مي کرديم که در نهايت به تساوي يک بر يک رسيديم.

سرپرست فولاد در مورد اينکه در جريان بازي به قضاوت داور اعتراض داشتند و چه اتفاقي افتاد که بين بازيکنان درگيري صورت گرفت، عنوان کرد: نمي توانم زياد در مورد داوري صحبت کنم بايد فيلم بازي را ببينيم تا بتوانيم به صورت دقيق به بررسي تصميمات داور بپردازيم. در صحنه اي که ايوب کلانتري اخراج شد،‌او مي گفت ضربه اي نزده و بازيکن فجر تمارض مي کند. بعد از اخراج هم ديديد که بازيکن فجر خيلي راحت بلند شد و به بازي ادامه داد. در اين بين سر و صداي زيادي انجام و خيلي شلوغ کاري شد که در کل موضوع خيلي حادي نبود.

ابن قاسم با تأکيد بر اينکه حريفانشان در بالاي جدول امتياز از دست خواهند داد افزود: مي توانيم سهميه آسيا را کسب کنيم. خودمان با استقلال و تراکتورسازي بازي داريم. رقبايمان حداقل در دو جبهه و برخي در سه جبهه در حال جنگيدن هستند که اين کار آن ها را سخت تر مي کند. اگر حواسمان را جمع کنيم و امتيازات را به دست بياوريم مي توانيم سهميه آسيا را کسب کنيم.

وي با انتقاد از وضعيت ورزشگاه دستغيب شيراز، گفت: واقعا براي مردم استان فارس تأسف مي خورم که تيمشان بايد در اين زمين به ميدان برود. اين ورزشگاه به هيچ وجه استاندارد نيست و شرايط خوبي ندارد. رختکن آن فقط يک دوش و يک دستشويي ايراني و يک دستشويي فرنگي دارد. مقصر سازمان ليگ است که اين زمين را تائيد مي کند. واقعا نمي دانم چه رابطه اي وجود دارد.

ابن قاسم افزود: سال 53 به شيراز آمديم در چمن بازي کرديم و حالا در سال 91 بايد روي موکت به ميدان برويم اين نشان مي دهد که پسرفت داشته ايم. آيت اللهي که هم شيراز و هم فدراسيون را دارد فکري بکنند تا اين مشکل حل شود. اين نوع حرکت کردن يعني ما فوتبال نمي خواهيم. در شرايطي که کشورهاي حاشيه خليج فارس با سرعت باد حرکت مي کنند و جلو مي روند ما عقب افتاديم. يک زمان کشتي فرنگي و واليبال ما در آسيا هم جايي نداشتند اما با تلاش هايي که انجام شد اکنون بهترين نتايج را مي گيرند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها