کد خبر: ۱۲۰۹۰۲
زمان انتشار: ۱۲:۰۴     ۲۶ اسفند ۱۳۹۱
مدیرعامل باشگاه مس کرمان گفت که هدف این باشگاه برای فصل آینده استفاده از بازیکنان بومی و بازیکنان کرمانی است که در تیم‌های دیگر تاثیرگذارند.

به گزارش 598 به نقل از جام ورزشی، ناصر شهبازی درباره شرایط این تیم در آستانه دیدار روز جمعه با پرسپولیس عنوان کرد: شرایط تیم ما خوب است و بازیکنان با جدیت کارشان را پیگیری می‌کنند و تلاش می‌کنیم روز جمعه بازی زیبایی ارائه و پرسپولیس را شکست دهیم.

 

مدیرعامل باشگاه مس کرمان ادامه داد: بازی تمام تیم‌ها مقابل استقلال و پرسپولیس متفاوت است و ما هم نشان دادیم که همیشه مقابل تیم‌هایی که فوتبال بازی می‌کنند خوب بوده‌ایم. بازی ما مقابل سپاهان و حتی استقلال در فصل جاری همین طور بوده است. هر چند مقابل استقلال داور به ما کم لطفی کرد و نباید در آن دیدار شکست می‌خوردیم و حقمان را ندادند. بازیکنان ما توانایی لازم را دارند و از نیم فصل دوم  فوتبال خوبی از بازیکنان مس شاهد بودیم.

 

وی درباره حضور بوناچیچ در مس و تاثیر او در این تیم گفت: لوکا معروف به این است که به بازیکنان جوان بها می‌دهد. از زمانی که این مربی به مس آمده 5-4 بازیکن که در طول فصل چند بازی و حتی چند دقیقه به میدان رفته بودند حالا جزو بازیکنان اصلی تیم هستند. همچنین چند بازیکن هم از رده امید در تمرین‌های ما حضور پیدا کردند و مطمئن باشید در بازی‌های باقی‌مانده به میدان می‌روند.

 

شهبازی درباره حضور قاسم‌پور پیش از بوناچیچ در مس کرمان عنوان کرد: قاسم‌پور هم زحمت کشید و زمان مربیگری او، ما 80-90 درصد حاشیه‌ها را جمع کرده بودیم. قاسم‌پور هم زحمت خودش را کشید ولی توقعات مردم از او زیاد بود.

 

مدیرعامل مس کرمان با بیان اینکه قرارداد لوکا بوناچیچ با این تیم برای نیم فصل بوده در پاسخ به این پرسش که فصل آینده هم با او ادامه خواهند داد یا خیرگفت: عملکرد او در چند بازی باقی‌مانده برای ما بسیار مهم است و تنها نتیجه برای ما اهمیت ندارد. سیاست‌هایی داریم که می‌خواهیم فصل آینده آنها را اجرا کنیم. قصد داریم از پتانسیل موجود استفاده کنیم.

 

وی درباره تمایل بوناچیچ به ماندن در مس کرمان گفت: لوکا علاقه‌مند است در مس بماند. حتی تمام برنامه‌هایش هم مانند کسی است که برای فصل بعد برنامه‌ریزی می‌کند. از طرف دیگر هم مردم کرمان لوکا را دوست دارند و هم او به فضای اینجا علاقه‌مند است.

 

شهبازی درباره احتمال مذاکره تیم‌‍‌های دیگر با بوناچیچ و یا سایر بازیکنان مس گفت: من در چه زمانی که در باشگاه‌های دیگر بودم و چه حالا که در مس هستم، همیشه در بحث بازیکن و مربی معتقدم اولویت ما باید فوتبال ایران باشد. بازیکن یا مربی باید مطالعه کند و پس از آن تصمیم بگیرد که کجا برود و ببیند در چه جایی می‌تواند روند صعودی خود را پی بگیرد. ضمن اینکه دیدیم در فصل جاری و فصل‌های قبل چه بازیکنانی به چه تیم‌هایی رفتند و چه بلاهایی سرشان آمد. ما قرارداد می‌بندیم و بر اساس آن عمل می‌کنیم. پس از آن مربی یا بازیکن است که باید تصمیم بگیرد چه کار کند.

 

شهبازی در پاسخ به این پرسش که باشگاه مس کرمان برای فصل آینده چه برنامه‌هایی دارد گفت: یک از اهداف مهم ما این است که فصل آینده از پتانسیل موجود در استان استفاده کنیم و علاوه بر آن بازیکنان کرمانی که بیرون هستند را نیز به کرمان بیاوریم.

 

وی درپاسخ به این پرسش که آیا قصد دارند بازیکنانی مانند برهانی که کرمانی است را به مس برگردانند به تسنیم گفت: بله، تمام سیاستمان این است که بر اساس نیازمان از بازیکنان بومی بهره ببریم.

 


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها
پر طرفدار ترین ها