کد خبر: ۱۲۰۸۵
زمان انتشار: ۱۹:۲۷     ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۰
 به گزارش 598 به نقل از فارس، سیدمحمد طباطبایی مدیر رسانه‌ای انتشارات سوره مهر درباره جدیدترین آثار ارائه شده این انتشارات با موضوع دفاع مقدس گفت: کتاب «1.25 امشب به وقت بغداد» که بیانگر خاطرات اسیر آزاد شده ایرانی است اسماعیل امامی و مریم احدپور آن را در 170 صفحه گردآوردی کردند و برای نخستین بار در این نمایشگاه عرضه شده است.
وی در ادامه افزود: «آنچه اتفاق افتاد» نوشته مرتضی سرهنگی در 3 جلد و «جاده جنگ»‌ تألیف منصور رانوزی در 5 جلد از دیگر آثار ارائه شده در حوزه دفاع مقدس‌اند که به سفارش مقام معظم رهبری گردآوری و برای نخستین بار توسط سوره مهر در نمایشگاه کتاب عرضه شده است.
طباطبایی با اشاره به آثار دیگر انتشار یافته از این مرکز گفت:‌ کتاب «جای امن گوله‌ها» نوشته جواد کامور و «نسیم خاطره‌ها» از دیگر آثار ارائه شده جدید در حوزه پایداری که به نمایشگاه رسیده است.
وی در خصوص دیگر کتاب‌های انتشار یافته سوره مهر در حوزه پایداری یادآور شد: کتاب «قایق راندن به اقیانوس» نوشته مظفر سالاری در 300 صفحه که بیان خاطرات و داستان‌های سفر مقام معظم رهبری به استان یزد می‌پردازد. همچنین کتاب «حافظ هفت» نوشته اکبر صحرایی از دیگر آثاری است که به سفر مقام معظم رهبری به استان فارس در 460 صفحه می‌پردازد که هنوز برای فروش به نمایشگاه کتاب نرسیده است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها