کد خبر: ۱۲۰۸۰۲
زمان انتشار: ۰۵:۰۰     ۲۶ اسفند ۱۳۹۱
کاپيتان پرافتخار تيم فوتبال پرسپوليس كه چند سال پيش از بازي در تيم ملي فوتبال ايران نيز كناره گيري كرده بود، پس از نشستي كه با سرمربي پرسپوليس داشت، تصميم به خداحافظي از فوتبال گرفت.
مهدي مهدوي كيا كه در اكثر نظرسنجي هاي سال 91 به عنوان بازيكن و مرد اخلاق ورزش و فوتبال ايران انتخاب شده است، روز پنجشنبه هفته گذشته و قبل از اعلام فهرست 18 نفره پرسپوليس براي ديدار با مس كرمان در نشستي با يحيي گل محمدي شركت كرد و پس از اين نشست بود كه تصميم گرفت از دنياي فوتبال خداحافظي كند. براساس مشورتي كه مهدوي كيا با گل محمدي داشت مقرر شد وي تا پايان رقابت هاي اين فصل ليگ برتر كنار سرخپوشان در تمرينات و اردوها حضور داشته باشد و در صورتي كه تيم پرسپوليس به ديدار فينال جام حذفي راه پيدا كرد دقايقي براي اين تيم به ميدان برود و براي هميشه كفش هايش را آويزان كند.
مهدوي كيا در نيم فصل اول از تأثيرگذارترين بازيكنان پرسپوليس بود اما به خاطر مصدوميتي كه از ناحيه كمر نصيبش شد مدتها از ميادين دور شد و پس از به دست آوردن سلامتي اش ديگر راه به تركيب اصلي پيدا نكرد. با اين حال او علي رغم نيمكت نشيني طولاني هيچگاه لب به اعتراض نگشود.
مخالفت با تصميم كاپيتان
مدير عامل باشگاه پرسپوليس در خصوص خداحافظي مهدوي كيا از فوتبال گفت: با جدايي مهدوي كيا و خداحافظي اش مخالف هستم و با او صحبت مي كنم در كنار پرسپوليس بماند.
محمد رويانيان گفت: اتفاقاً گل محمدي در جلسه روز پنجشنبه از مهدوي كيا درخواست كرده فصل بعد به عنوان مربي و بزرگتر بازيكنان در تيم باشد و به سرمربي تيم كمك كند. بنابراين بنده هرگز نمي گذارم مهدوي كيا در اين مقطع از فصل خداحافظي كند و جدايي اش به گونه اي باشد كه شأن اين بازيكن پرافتخار و با اخلاق حفظ نشود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها