کد خبر: ۱۲۰۶۵۳
زمان انتشار: ۱۵:۵۳     ۲۴ اسفند ۱۳۹۱
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: نادان نیستم لیست مازاد را در روزنامه‌ها منتشر کنم.

  به گزارش 598 به نقل از خبرگزاری فارس، یحیی گل محمدی در کنفرانس مطبوعاتی قبل از دیدار مقابل مس کرمان گفت: این آخرین کنفرانس سال 91 است. پیشاپیش سال جدید را به همه تبریک می‌گویم. بازی حساسی داریم شرایط مس در جدول مثل تیم ماست و اگر می‌خواهیم در جدول شرایط خوبی داشته باشیم باید در این دیدار به پیروزی برسیم. 

وی افزود: با هواداران 30 میلیونی طرف هستیم، کسانی که دوست دارند تیمشان همیشه برنده باشد و ما حق نداریم نسبت به خواسته و احساسات آن‌ها بی تفاوت باشیم. برای یک بازی تماشاگر پسند آماده‌ایم و می خواهیم 3 امتیاز را کسب کنیم.

گل محمدی در مورد اینکه به نظر می‌رسد پرسپولیسی‌ها در جام حذفی انگیزه بیشتری دارند، گفت: شاید ناخواسته انگیزه های متفاوتی وجود داشته باشد و نمی‌توان این موضوع را کتمان کرد؛ اما با بازیکنان صحبت می‌کنیم که لیگ برتر را جدی بگیرند و این کار را هم انجام می‌دهند. در بازی قبل خود در 7 دقیقه 3 موقعیت داشتیم و این نشان می‌دهد بازی برای ما مهم بوده است. روی اتفاق به راه آهن باختیم. بازیکنان به این موضوع رسیدند که باید لیگ را مثل جام حذفی جدی بگیرند. بی‌تفاوت بودن کار درستی نیست و بازیکنان هم چنین تصمیمی ندارند این مسائله را به خوبی درک کردند.

گل محمدی در مورد انتشار لیست مازاد در یکی از روزنامه‌ها و اینکه رویانیان زمانی اعلام کرده بود از گل محمدی لیست مازاد می‌خواهد، عنوان کرد: مقطعی که رویانیان این صحبت را کرد، مقصود و هدفش این بود که در پرسپولیس سرمربی همه کاره است و از زدن آن حرف این هدف را داشته است. لیست مازادی وجود ندارد و حتی با دستیارانم هم در مورد این لیست چنین حرفی نزدم. همین بازیکنان 14 هفته نباختند و دلیلی ندارد با این لیست بخواهیم تیم را به هم بریزم. دیروز هم با بازیکنان صحبت کردم و گفتم چنین لیستی وجود ندارد. همه برای ما ارزشمند هستند. دیروز در مصاحبه گفتم مربی کم تجربه و نادانی باید باشم که لیست مازاد بدهم و مخصوصا این که بخواهم آن را در روزنامه‌ها منتشر کنم.

وی در مورد اینکه عابدینی اعلام کرده حاضر است 150 میلیون تومان بگیرند و در آزادی بازی کنند، گفت: چه در گیلان و چه در تهران بخواهیم بازی کنیم، آنقدر انگیزه داریم که از این مرحله عبور کنیم. صددرصد در آزادی بازی کردن برای ما بهتر است؛ اما بحث در اینجا این است که آیا این حرف‌ها برای برهم ریخته شدند حواس تیم ما مطرح می شود؟ ما اگر بخواهیم قهرمان شویم باید در هرجایی به میدان برویم، به موفقیت برسیم. اتفاقا در این مدت در دیدار‌های خارج از خانه بهتر عمل کردیم و تیم‌مان نظم خوبی داشته است. اگر در رشت قرار باشد به میدان برویم باقدرت این کار را انجام می‌دهیم و می‌خواهیم هر طور شده در جام حذفی به قهرمانی برسیم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها