کد خبر: ۱۲۰۴۶۹
زمان انتشار: ۱۳:۳۱     ۲۳ اسفند ۱۳۹۱
مهاجم تیم مس کرمان گفت: نیلسون دروازه بان خوبی است اما در بازی روز جمعه دروازه او را باز می کنم.

به گزارش 598 به نقل از جام ورزشی، رضا عنایتی درباره دیدار مس مقابل پرسپولیس، متلک فیروز کریمی و بازی فردای استقلال مقابل العین صحبت کرده که در ادامه آن را می خوانید.

 

* شرایط مس برای بازی با پرسپولیس چطور است؟

 

- شرایط خوبی داریم. چند هفته است که نتایج خوبی می گیریم و حالا باید مقابل پرسپولیسی بازی کنیم که کاملا متحول شده و به جز بازی آخر مقابل راه آهن نتایج خیلی خوبی گرفته است. ما برای این بازی کاملا آماده هستیم و می خواهیم با یک بازی زیبا این تیم را شکست دهیم.

 

* می توانی دروازه نیلسون را باز کنی؟

 

- نیلسون دروازه بان خوبی است و نسبت به سن و سالش رفلکس های خوبی دارد. حتما دروازه نیلسون را باز می کنم تا هم خودم گل زده باشم و هم در برد مس شریک شوم.

 

* بعد از بازی راه آهن و پیکان، فیروز کریمی گفته بود مگر تو داروغه هستی که با داور حرف می زنی؟

 

- باور کنید وقتی فیروز کریمی در لیگ نباشد فوتبال ایران جذابیتی ندارد. من شوخی و جدی فیروز را متوجه نمی شوم اما اگر او این حرف را جدی هم زده باشد من ناراحت نمی شوم. احترام به بزرگتر برای من همیشه واجب است و اشکالی ندارد حتی اگر کریمی جدی این حرف را زده باشد.

 

* به نظرت چه تیمی قهرمان لیگ می شود؟

 

- شرایط استقلال خوب است. با اینکه در هفته های اخیر تیم دچار مسایل حاشیه ای شده اما با درایت فتح الله زاده و مدیریات قلعه نوعی استقلال می تواند از پس حاشیه ها بربیاید. نباید از تراکتور و سپاهان هم غافل شد اما فکر می کنم شانس استقلال بیشتر است.

 

* تمایل قلبی خودت؟

 

- قطعا من دوست دارم استقلال قهرمان شود. تمایل قلبی من این است که استقلال هم در آسیا و هم در لیگ قهرمان شود و هوادارانش را خوشحال کند.

 

* فکر می کنی فردا طلسم پیروز نشدن استقلال با قلعه نوعی در آسیا شکسته شود؟

 

- امیدوارم بازی فردای استقلال مقابل العین استارتی شود بر پیروزیهای پی در پی استقلال در آسیا. فقط خواهشی از هواداران استقلال دارم که فردا این تیم را تنها نگذارند. 50 درصد پیروزی تراکتور مقابل الجزیره به خاطر هوادارانش بود. تیمهای عربی وقتی ورزشگاه را پر از تماشاگر می بینند استرس می گیرند. فردا آزادی باید آبی شود و هواداران استقلال باید با پرچمهای آبی به ورزشگاه بروند و دین شان را به تیم شان ادا کنند.

 

* همبازی سابقت، سیاوش اکبرپور را در استقلال امسال چطور می بینی؟

 

- امسال یکی از معدود سالهایی است که می بینم سیاوش خیلی آماده است. علاوه بر اینکه خیلی خوب بازی می کند از نظر اخلاقی و رفتاری هم پخته شده و حرفه ای رفتار می کند. سیاوش از مهره های تاثیرگذار استقلال است و امیدوارم همین طور ادامه دهد

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها