کد خبر: ۱۲۰۳۶۲
زمان انتشار: ۱۱:۰۸     ۲۳ اسفند ۱۳۹۱
قرار است یک شنبه هفته آینده فیلمی از مسعود اوزیل یکی از ستارگان حال حاضر فوتبال جهان اکران شود .

به گزارش 598 به نقل از جام ورزشی، فیلم کوتاه " من مسعود ، 17 سال دارم " به مدت 9 دقیقه و 34 ثانیه ، یکشنبه آینده در دهمین جشنواره بین المللی سینمای فوتبال در برلین پخش خواهد شد . "من مسعود ، 17 سال دارم " مربوط به سال 2006 است که بازیکن فعلی رئال اولین گامهای دوران فوتبالش را بر می داشت و اولین مصاحبه تلویزیونی خود را انجام می داد .

 

پاز ، کارگردان این فیلم کوتاه ، در حال ساختن فیلم مستندی از ستارگان جوان فوتبال آلمان بوده که در سفرش به اشتوتگارت در یک تورنمنت در رده جوانان ، با مسعود ملاقات کرده است . این کارگردان هفته گذشته گفته بود :« وقتی فیلم می سازی ، باید کسی را داشته باشی تا ستاره ات باشد. »

 

جالب این که اولی اشتیلیکه ، بازیکن اسبق رئال هم که در آن تورنمنت حضور داشته ، به پاز توصیه کرده که از اوزیل فیلم بگیرد :« از شماره 11 با پیراهن شالکه فیلم بگیرد .» این در حالی است که یواخیم لوو ، مربی تیم ملی آلمان هم در این فیلم می گوید به نظرش شماره 11 که همان اوزیل 17 ساله است ، از بقیه جالب تر بوده است .

 

این فیلم تصاویری هم از استعدادهای دیگر فوتبال آلمان در خود جای داده است . پاز ادامه می دهد :«یادم است که آن موقع از او پرسیدم که آیا فکر می کند که بوندسلیگایی شود یا نه که پاسخ داد :" تا چند ماه دیگر.هم با او بود . ژوئن همان سال به تیم اصلی رسید و در ماه آگوست با شالکه در بوندسلیگا بازی کرد . او ا در رئال تبدیل به یک ستاره جهانی شده است.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها