کد خبر: ۱۲۰۳۵
زمان انتشار: ۲۰:۳۵     ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۰

در حالی که سعید حدادیان پس از انتشار فایل صوتی سخنان وی در ماه رمضان گذشته علیه اسفندیار مشایی برای نخستین بار در سالهای اخیر به مراسم بیت رهبری دعوت نشده بود، وی بعنوان فردی عادی در قسمت عزاداران در مراسم شب گذشته شرکت کرد و پایگاه اطلاع رسانی دفتر رهبرانقلاب نیز تصویر وی را منتشر کرد.

وی چند ماه پیش در گفتگویی با یک روزنامه صبح گفته بود: بیت هیئت ماست. اگر به آن دعوت نشدیم می‌رویم و پای منبر دیگران می‌نشینیم و از مراسم بهره می‌بریم، اگر بخواهیم دنبال این حرف‌ها باشیم که هیچ، کارهای اجرایی زیادی پیشنهاد شد، اما قبول نکردم. ما هیچ حسنی را جز نوکری آقا نمی‌دانیم. اگر دعوت نکردند راهمان که می‌دهند برویم و گریه کنیم... خدا کند اگر روزی دعوت‌مان نکردند به خاطر این نباشد که از صراط مستقیم خارج و دچار لغزش شده باشیم اگر دلیلش پیری و ناتوانی و نابلدی باشد،‌اشکالی ندارد. روی منبر نرویم به منبر و مراسم که می‌توانیم برویم. 

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۲
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۳:۴۵ - ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۰
۰
۰
سلام
گردان مقداد در این بیابان...
به سایت گردان مقداد وهیت ان سری بزنید و عکس های قدیم حاجی و شهدا و فایل صوتی تصویری ان استفاده کنید.
--------------------
همون سرود گردان مقداد در این بیابان انشائالله طنین افکن میشود و مثل من ناچیز دوباره پیام شهدا را با تجربیات به رزمندگان گردان مقداد ها منتقل و معبری میشویم بر عبور از سیم خاردارهای درنده نظامهای تخیلی ....
--------------
مولا مپسند که لوطیان خار شوند .
اینا از عشق چی میفهمن؟!
یاحق حاج سعید .
-----------------
( راستی مع الحق داره به 1 نفرین یا ناسزا تبدیل میشه - فکرشو بکنید به 1 نفر ربا خور یا منفعل سیاسی و منافق خودی بگی مع الحق - از صد تا نفرین بدتر نیست ؟)اینکه یعنی کارت درست نیست و باید در مسیر حق و یا حق با تو همراه شود ؟ مگر طرف تحمل و ظرفیت حق را دارد ؟ عذابش از ترک هروئین بدتر نیست؟
------------------------
الان در خیابان مقابل ستاد ناحیه شهر داربست عزا و پرچم و سی دی ایام شهادت را میفروختن زدم بقل دیدم 100 تا کتاب برا فروش گذاشتن نصف کتب اثر پاولو کولیو ( اسمشم مریخیه ) اخه حیف کاغذ نیست با اون امضا ضد ولایت فقیه پالو خان ؟ 5 سال پیش در جلسه بسیج داشتن برام حکم میزدن سردار اژه ای (پسرعمو) نشسته بود و صورت جلسه ( مسول سپاه نطنز- بازنشسته شد ) قبول نکردم مگه تفکر و مرام گردان مقدادی را برا بچه بسیجی که مهر نماز را روی بخاری مسجد میزاره تا زوتر داقمه بزنه ( برا استخدام لابد ) و براش هفته جنگ 1 مدیر عقب افتاده میارن که از فتح خرمشهر اونم از تدارکات میگه و فن بیان نداره میشه پیاده و اجرا کرد ؟ گفتم اگه عملیات دستم باشه به اکثر ماشین ها گیر نمیدم فرهنگی را علاقه داشتم ( البته عمال شاقه سیم کشی و چراغانی اونم دس تنها بی ادعا مال ما بوده و هست ).
----------------
ولش کن بسیج در عمل انجام شده خوب پاسخ میده بقول امام دانشگاه جنگ .
---------------
یا حق
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۲:۱۴ - ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۰
۰
۰
حدادیان باید بداند اقا برایش فرقی نمی کند بسیجی باشی یا مشایی باید ادب را در مداحی اهل بیت رعایت کرد تازه اقا از بچه بسیجی ها بیشتر انتظار دارد
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها