کد خبر: ۱۲۰۱۶۹
زمان انتشار: ۱۴:۵۵     ۲۲ اسفند ۱۳۹۱
نشست مطبوعاتي تيم هاي استقلال تهران و العين قطر امروز 22 اسفند در سازمان ليگ برگزار شد که در آن سرمربيان دو تيم به سوالات خبرنگاران حاضر پاسخ دادند.
به گزارش 598 به نقل از خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران ، امیر قلعه نوعی سرمربی تیم فوتبال  استقلال به خبرنگاران حاضر در کنفرانس خبری گفت:  تیم فوتبال العین امارات یکی از بهترین تیم های عربی است که در رقابت های لیگ قهرمانان آسیا توانسته است چند بار موفقیت های خوبی را به دست بیاورد هم اکنون نیز العین در صدر جدول  لیگ امارات قرار دارد و در بازی قبلی خود توانست تیم فوتبال الهلال عربستان را مغلوب کند.

وی ادامه داد: با توجه به قدرت العین امارات ما هم تیم استقلال هستیم که هفته به هفته در رقابت های لیگ قهرمانان آسیا بهتر می شویم و در هفته اول این مسابقات در قطر مقابل الریان با هر اشتباه سه امتیاز حتمی را از دست دادیم.

قلعه نوعی خاطر نشان کرد: در بازی فردا چهارشنبه 23 اسفند تیم فوتبال استقلال میزبان تیم فوتبال العین امارات است که باید با پشتیبانی هواداران خود در ورزشگاه آزادی 3 امتیاز این دیدار را از آن خود کنیم.
 
وی ادامه داد: از بازیکنان، کادر فنی و هواداران تیم فوتبال استقلال تشکر می کنم از بازیکنان به خاطر این که با تمام مشکلات برای سربلندی تیم شان زحمت می کشند و از هوادارانمان نیز به خاطر حمایت در بازی تراکتورسازی تشکر می کنم.

قلعه نوعی اضافه کرد:  امیدوارم در بازی فردا مقابل العین نیز ما را برای گرفتن سه امتیاز بازی حمایت کنند بازیکنان و کادر فنی برای خوشحالی هواداران تلاش خود را می کنند امیدوارم با گرفتن سه امتیاز بازی مقابل العین عیدی خوبی را به هوادارنمان بدهیم.

وی تصريح کرد: کادر پزشکی خوبی در اختيار داریم که سعی دارند رحمتی و حیدری را به بازی با العین برسانند و تا 70 درصد احتمال می دهم که حیدری به بازی نرسد ولی اميدوارم رحمتي با فیزیوتراپی به دیدار العین آماده شود.

قلعه نوعی تاکید کرد: تیم فوتبال استقلال بازیکنان خوبی را در خط هافبک و هجومی دارد و با پیروزی مقابل العین در تهران 50 درصد راه را برای صعود به دور بعدی لیگ قهرمانان مسجل خواهیم کرد.

وی در مورد قدرت اصلی تیم فوتبال العین در خط حمله گفت: العین در خطوط میانی و خط حمله خودش بازیکنان خوبی دارد که آبي پوشان در بازی فردا با قطع ارتباط خط هافبک با مهاجمانشان نتیجه دلخواه خود را خواهیم گرفت.

کوزمي: از قدرت استقلال خبر داريم

اولاریو کوزمی سرمربی تیم فوتبال العین امارات در کنفرانس قبل از بازی با استقلال تهران گفت: از قدرت تیم فوتبال استقلال با خبر هستیم. این تیم در صدر جدول لیگ ایران قرار دارد بازی سختی را مقابل آنها خواهیم داشت ولی بازیکنان برای اثبات قدرت و شایستگی خود به میدان پای خواهند گذاشت.
 
وی ادامه داد:  هر بازی شرایط خاص خودش را دارد بازی با الهلال تمام شده است و تمام تمرکزمان امتیاز گرفتن از استقلال در تهران است.

کوزمی تصریح کرد: با حضور در لیگ قهرمانان آسیا و لیگ امارات زمان کافی برای تمرینات مداوم نداشتیم در این هفته به شیوه ای تمرین کردیم که از هر لحاظ آماده رقابت در دو جبهه باشیم.

وی ادامه داد: نتیجه تساوی در تهران برای ما خوب نخواهد بود ما برای برد به مصاف استقلال خواهیم آمد در رقابت های لیگ قهرمانان آسیا در تمام بازی ها باید خوب نتیجه بگیرید تا به مرحله بعدی صعود کنید.
 
کوزمی در مورد محروم و مصدمان العین گفت: از نفرات اصلی دو مصدوم داریم ولی نفرات جایگزین را برای بازی با استقلال انتخاب کرده ایم تا به هر صورت به نتیجه دلخواه خود دست بابیم.
 
وی در پایان خاطر نشان کرد: صحبت کردن برای صعود به مرحله بعدی از حالا خیلی زود است برای کسب نتیجه دلخواه فردا چهارشنبه 23  اسفند پای به میدان خواهیم گذاشت.

کاپیتان تیم فوتبال العین امارات: کار سختی را با حضور هواداران استقلال خواهیم داشت

الکس براسک گفت: بازی سختی را با حضور تماشاگران در برابر استقلال خواهیم داشت.

الکس براسک کاپیتان تیم فوتبال العین امارات افزود: بازی بسیار سختی را برابر استقلال خواهیم داشت چون به غیر از این تیم باید در مقابل هواداران زیاد و پرشور آنها بازی کنیم مسلماً هواداران زیادی به ورزشگاه آزادی خواهند آمد تا برد تیمشان را نظاره گر باشند.

وی ادامه داد: ولی برای پیروزی و گرفتن 3 امتیاز به تهران آمده این تا با گرفتن حداکثر امتیازات ایران را ترک کنیم و در صدر جدول گروه خود باقی بمانیم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها