کد خبر: ۱۲۰۱۶۳
زمان انتشار: ۱۴:۲۸     ۲۲ اسفند ۱۳۹۱
لیگ برتر - در فاصله 3 هفته تا پایان لیگ دسته اول دو تیم تبریزی در صدر گروه های دوگانه مسابقات قرار گرفته اند تا فوتبال تبریز در فصل آینده لیگ برتر 3 نماینده داشته باشد.

به گزارش 598 به نقل از  خبرآنلاین؛ در هفته بیست و سوم لیگ یک عصر امروز تیم گسترش فولاد با مربیگری رسول خطیبی با 4 گل شهرداری اراک را برد که خود خطیبی در این بازی دو گل زد. گسترش با این برد 49 امتیازی شد و حضورش را در لیگ برتر فصل آینده تا حد زیادی قطعی کرد. شاگردان خطیبی فقط با یک امتیاز دیگر از 3 بازی آینده خود حضورشان در لیگ برتر قطعی می شود. در این گروه تیم مس سرچشمه 40 امتیازی است و بنابراین از هم اکنون می توان گسترش فولاد را لیگ برتری دانست.
اما در گروه دوم نیز دو تیم مدعی استقلال خوزستان و شهرداری یاسوج امتیازات حساسی را از دست دادند و شهرداری تبریز نیز به دلیل عدم حضور برق شیراز 3 امتیاز را به آسانی کسب کرد. در این گروه شهرداری تبریز با 43 امتیاز در صدر قرار گرفت و استقلال خوزستان و شهرداری یاسوج نیز به ترتیب با 42 و 41 امتیاز در تعقیب شهرداری تبریز هستند. راهیان کرمانشاه نیز با 40 امتیاز از شانس صعود مستقیم به لیگ برتر برخوردار است. جدال استقلال خوزستان با شهرداری تبریز در هفته 24 و همچنین دیدار راهیان کرمانشاه با شهرداری تبریز در هفته پایانی تکلیف دو تیم برتر این گروه را مشخص می کند. شهرداری تبریز اگرچه اکنون در صدر گروه است، اما دو بازی خارج از خانه با دو تیم مدعی گروه دارد که کار این تیم را برای صعود مستقیم سخت می کند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها
پر طرفدار ترین ها