کد خبر: ۱۲۰۰۹۳
زمان انتشار: ۱۲:۴۰     ۲۲ اسفند ۱۳۹۱
سرمربي تيم فوتبال استقلال گفت: رويم نمي‌شود در چشم بازيکنانم نگاه کنم.
امير قلعه نويي در نشست خبري پيش از بازي با العين اظهار داشت: اعتقاد من اين است که العين در دو سه سال گذشته يکي از بهترين تيم هاي عربي است. انها قهرمان ليگ امارات شده اند و در بازي اول هم برنده شده اند. چه در ساختار حمله و چه در دفاع منظم هستند ولي ما استقلال هستيم و هفته به هفته بهتر مي شويم. در اولين بازي يکي از مسابقات خوب را انجام داديم اما به دليل اشتباه فردي نتيجه را از دست داديم اما در بازي دوم توقع داريم هوادارانمان مثل بازي با تراکتورسازي حضوري پرشور داشته باشند و به پشتوانه آنها 3 امتياز را بگيريم.

به گزارش فارس، وي افزود: انها هافبک ها و مهاجمان خوبي دارند اما اگر ما قدرت تاکتيکي را ديکته کنيم به هدف خود مي رسيم و اگر اين بازي را ببريم 50 درصد راه را طي مي کنيم.

قلعه نويي در پاسخ به اين سوال که رحمتي و حيدري به اين بازي مي رسند يا خير گفت: جا دارد از تيم پزشکي تشکر کنم چون واقعا امسال کادر پزشکي قوي داريم و با توجه به اينکه خودم هم مريض بودم روزي سه بار با نوروزي صحبت کرديم و فکر مي کنم رحمتي مشکلي نداشته باشد و حيدري تست نهايي را امروز مي دهد البته براي ما مهمتر از بازي سلامت حيدري است و حتي به دکترها گفتم اگر حضور او 50 درصد باشد از او استفاده نمي کنيم اما من 80 درصد بعيد مي دانم که به اين بازي برسد. اخراج در بازي گذشته نيز باعث شد به تيم ما فشار وارد شود و به دو سه بازيکن مثل جباري و بقيه فشار آمد که جا دارد از آنها تشکر کنم و اميدوارم همان شادابي گذشت را داشته باشيم.

وي در خصوص خط حمله العين امارات گفت: ما هم اعتقاد داريم آنها مهاجمان خوبي دارند و اگر بتوانيم هافبک هاي آنها را از کار بيندازيم کارآيي خط حمله العين کمتر مي شود.

سرمربي استقلال در ارتباط با اينکه استقلال بايد در سه جام بازي کند و آيا تمرکز شما روي ليگ قهرمانان آسيا است يا خير گفت: ما يکسري اهداف براي خودمان ترسيم کرديم که يکي از آنها ليگ قهرمانان آسيا است و خوشبختانه ديديد در بازي با صبا 5 بازيکن ما نبودند اما جايگزين ها خوب عمل کردند همان قدر که ليگ براي ما مهم است بقيه جام ها هم مهم است و حضور پر قدرت در اين سه جام مهم است.

سرمربي تيم استقلال در پايان اعلام کرد: در ابتدا بايد از بازيکنانم تشکر کنم که در سه جبهه مي جنگند و خيلي از زمان ها رويم نمي شود در چشم انها نگاه کنم.وقتي کنار خط ايستاده ام و مي بينم که مردانه تلاش مي کنند تاسف مي کنم که چرا از آنها قدرداني نمي شود ودوم اينکه از هواداران مي خواهم مثل بازي با تراکتورسازي از ما حمايت کنند چون 50 دقيقه 10 نفره بازي کرديم و به اميد خدا در آستانه سال جديد به هوادارانمان عيدي بدهيم.

وي در پاسخ به سوال خبرنگار الجزيره مبني بر اينکه گفته مي شود شما فقط در ليگ نتيجه مي گيرد و در آسيا موفق نيستيد، گفت: يکسري از دوستان قلعه نويي را خيلي دوست دارند و از اين مطالب زياد مي نويسند. زماني که در سپاهان بوديم در 7 بازي 17 گل زديم وتمام غول هاي آسيا را برديم. براگا را بهتر از من مي شناسيد. تيم او را شکست داديم و مقابل بنيادکار 50 دقيقه 10 نفره بازي کرديم. در ايران نخبه کشي زياد به وجود مي آيد و قلم بدستاني هستند که اين صحبت ها را مي نويسند.

قلعه نويي ادامه داد: در ليگ 90 درصد بازي ها را انجام داديم و پولي به بازيکنان نداده ايم. البته زمين هاي ما هم کيفيت ندارد ولي با اين حال بازيکنان من سربازهاي خوبي براي استقلال هستند اين شرايط را نگفتم که بهانه بياورم. مي دانم که براي پيراهنشان غيرت دارند. هميشه مشکلات مالي بوده اما نه به اين شدت.اين هم از شانس قلعه نويي بوده که اميدوارم به کمک اهل بيت و خدا به موفقيت برسيم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها