کد خبر: ۱۱۹۸۲۶
زمان انتشار: ۱۹:۴۲     ۲۱ اسفند ۱۳۹۱
بازيکن جوان تيم فوتبال راه‌آهن گفت: گلي که به پرسپوليس زدم اولين گل ليگ برتري‌ام به حساب مي‌آيد.
تيم فوتبال راه‌آهن روز گذشته توانست با تک‌گل عليرضا عظيمي بازيکن 19ساله مقابل پرسپوليس به برتري برسد.

عظيمي در گفت‌وگو با فارس درباره اين گل عنوان کرد: خدا را شکر که توانستم جواب اعتماد آقايي دايي را بدهم، خدا به من لطف داشت و توانستم اولين گل ليگ برتري خود را مقابل پرسپوليس به ثمر برسانم.

وي درباره اينکه آيا فکر مي‌کرد که در اين ديدار بتواند گل بزند، تصريح کرد: من احساس مي‌کردم که راه‌آهن اين بازي را مي‌برد. اين اولين بازي بود که در ترکيب ثابت قرار گرفتم و برايم جالب بود گل‌زني در اين ديدار برايم قشنگ بود. بايد تلاش خود را بيشتر انجام دهم تا بتوانم در بازي‌اي آينده نيز جواب اعتماد کادر فني را بدهم.

بازيکن راه‌آهن يادآور شد: هر بازيکني آرزو دارد که اين اتفاق برايش بيفتد و حال براي من اين کار در ابتداي راه اتفاق افتاد و اين برايم جالب بود، نبايد اين گل مرا اشباع کند و در باد آن بخوابم اول راه هستم و بايد تلاش کنم تا اين گل‌ها را افزايش دهم به قول معروف با يک گل بهار نمي‌شود.

عظيمي درباره سرمربي‌گري دايي خاطرنشان کرد: دايي فوق‌العاده است، آرزوي هر بازيکني است که با او کار کند. دايي بزرگترين چهره ورزشي است و من هم خوشحالم که به اين آرزوي خود رسيده‌‌ام. اين گل انگيزه من را براي ادامه راه بيشتر مي‌کند و اميدوارم بتوانم بارها اين موضوع را تکرار کنم.

بازيکن راه‌آهن در مورد وضعيت اين تيم گفت: با توجه به کادر فني و مديريتي شرايط عالي‌ داريم، ما روي اتفاقات نتايج را واگذار مي‌کنيم و در ديدار مقابل سپاهان و استقلال حقمان شکست نبود ما مي‌توانيم حتي هم‌اکنون براي کسب سهميه بجنگيم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها