کد خبر: ۱۱۹۷۶۰
زمان انتشار: ۱۴:۱۳     ۲۱ اسفند ۱۳۹۱
مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس گفت: مطمئنا اگر زمان بیشتری در اختیارم قرار بگیرد تاثیرم بیشتر می‌شود.

به گزارش 598 ،محمد قاضی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری فارس در مورد شرایط پرسپولیس و وضعیت خودش در این تیم صحبت‌های زیر را انجام داد:

*چه شد که پرسپولیس بعد از چندین هفته مقابل راه آهن شکست خورد؟

بازی بسیار خوبی را ارائه کردیم و موقعیت‌های زیادی را روی دروازه حریفمان به وجود آوردیم اما از آنها استفاده نکردیم، متاسفانه روی یک غافلگیری گل خوردیم و در نهایت بازی را واگذار کردیم. این بازی برایمان اهمیت زیادی داشت و با پیروزی در آن می‌توانستیم شرایطمان را در جدول بهبود ببخشیم اما متاسفانه شکست خوردیم.

*گفته می‌شود پرسپولیس دیگر لیگ برتر را فراموش کرده و تنها به جام حذفی فکر می‌کند، فکر نمی‌کنید این موضوع دلیل باخت روز گذشته بود؟

اصلا این صحبت درست نیست و کادر فنی تاکید زیادی داشت تا مقابل راه آهن به پیروزی برسیم، بازیکنان با یکدیگر هم قسم شده بودند تا با کسب این سه امتیاز شرایطمان برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان بهتر شود. اگر می‌بردیم خیلی در جدول شرایط بهتری پیدا می‌کردیم به همین خاطر با تمام قوا در زمین ظاهر شدیم، همان طور که دیدید موقعیت‌های زیادی داشتیم اما با بدشانسی از آنها استفاده نکردیم.

*شایعه شده بین مهاجمان پرسپولیس اختلافاتی وجود دارد، این موضوع را قبول دارید؟

هفته گذشته در این ارتباط توضیح دادم و مشکل خاصی وجود ندارد.نمی‌دانم این صحبت‌ها از کجا مطرح می‌شود همانطور که در بازی روز گذشته دیدید در زمین تمام تلاشمان را انجام دادیم تا تیم به گل برسد اما این اتفاق نیفتاد.

*چرا مهاجمان پرسپولیس امسال نتوانستند گل‌های زیادی به ثمر برسانند؟

در این ارتباط نمی‌توانم صحبتی انجام دهم و باید کارشناسان و کادر فنی در مورد آن پاسخگو باشد، به عنوان بازیکن تمام تلاشم را می‌کنم تا برای تیمم مثمر ثمر باشم.

*به عنوان مهاجم ملی به پرسپولیس آمدی فکر نمی‌کنی برای نشان دادن توانایی‌هایت بیشتر از مدت زمانی که در میدان قرار می‌گیری نیاز به زمان داری؟

چند ماهی مصدوم بودم و  وقتی به میادین بازگشتم توانستم عملکرد خوبی داشته باشم، مقابل نفت تهران بازی خوبی انجام دادم و حتی پاس گل دادم و در دیدار مقابل سپاهان هم به پیروزی رسیدیم اما نمی‌دانم چه شد که دوباره نیمکت نشین شدم و دلیل آن را باید از کادر فنی بپرسید. بعد از نیمکت نشینی‌ام هم در همه بازی ها 5 ، 2 ، 4، 10 دقیقه و در این دیدار آخر 15 دقیقه فرصت حضور در میدان را پیدا کردم. بازیکنی بودم که با سابقه ملی و حضور در لیگ قهرمانان آسیا به پرسپولیس پیوستم. مطمئنا اگر فرصت بیشتری در اختیارم باشد می‌توانم تاثیر بهتری داشته باشم و برعکس اگر کم بازی کنم تاثیرگذاری‌ام کمتر می‌شود. تلاش می‌کنم تا در آینده زمان بیشتری برای حضور در میدان داشته باشم.

*از نیمکت نشینی ناراحت نیستی؟

تیم ما در این هفته ها بیشتر خوب نتیجه می گرفت و شرایط مناسبی داشت. طبیعی است که برای هر بازیکنی این دوران اتفاق بیفتد، بعد از مصدومیتم کسی فکر نمی‌کرد در این فصل بتوانم دوباره بازی کنم و پیش بینی زمان بیشتری برای مصدومیتم می کردند اما با تلاشی که انجام دادم و با لطف خدا توانستم خیلی زودتر به ترکیب پرسپولیس بازگردم. در دوران مصدومیت روزی 5 جلسه تمرین می کردم بالا و پایین در فوتبال زیاد است و ممکن است در هر دوره فوتبالیستی با این شرایط روبرو شود. اینکه بعد از مصدومیت چطور باز گردم و چه اندازه بازی کنم بستگی به نظر کادر فنی دارد. اکنون تمام تلاشم را انجام می‌دهم تا هر چه زودتر نظر مثبتی کادر فنی را به دست بیاورم و برای پرسپولیس بیشتر بازی کنم. موفقیت تیم برایم اهمیت زیادی دارد و برای رسیدن به این موضوع همه تلاشم را می‌کنم.

*برخی رسانه‌ها اعلام کرده‌اند به دلیل شرایط موجود قصد داری در پایان فصل پرسپولیس را ترک کنی؟

این خبر را نشنیدم اما من به عنوان کسی که بازیکن ملی بودم کارم را با قدرت انجام می‌دهم، مصدومیتی که برایم به وجود آورد کارم را سخت کرد در حال حاضر با پرسپولیس قرارداد دارم و تا پایان فصل تمام تلاشم را می‌کنم تا دل هواداران را شاد کنم. در پایان فصل وقت فکر کردن به این مسائل وجود دارد و آن زمان در این مورد تصمیم گیری می‌کنم.

*پرسپولیس هفته آینده به مصاف مس کرمان می‌رود، این مسابقه را چطور ارزیابی می‌کنی؟

مس تیم بسیار خوبی است که کادر فنی‌اش به تازگی عوض شده است، شرایط خوبی دارد برای آنها احترام قائل هستیم اما برای حفظ شرایطمان در جدول باید در این مسابقه به پیروزی برسیم، مس اگر مقابل ما به پیروز برسد با توجه به اینکه هم امتیاز هستیم و راه آهن نیز با برد دیروز امتیازش با ما یکسان شد ممکن است دو پله سقوط کنیم، پس به همین دلیل این بازی برایمان اهمیت زیادی دارد و حتما باید پیروز شویم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
مقدسی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۸:۵۶ - ۲۱ اسفند ۱۳۹۱
۰
۰
اخه ای کیوگل های زدتوشمردی؟
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها