کد خبر: ۱۱۹۷۴۵
زمان انتشار: ۱۳:۵۲     ۲۱ اسفند ۱۳۹۱
ما برنامه ویژه ای داریم و تمام هدفمان کسب عنوان قهرمانی این جام است.برنامه ریزی خوبی داشتیم بازی های سختی را هم بردیم و یک بازی ماقبل فینال با داماش داریم که می بریم

به گزارش 598 به نقل از سایت گل – رضا نورمحمد یکی از دو بازیکنی بود که در کورس با گلزن جوان راه آهن ، پا به پای او بودند و دیدند توپ چه طور از نیلسون گذشت و به گل رسید . او با تاسف فراوان از بازی می گوید :

بد موقعی باختید؟

باور کنید ما بد شانس بودیم. این یکی از بد شانس ترین بازی های چند سال اخیر پرسپولیس بود.ما از ثانیه اول موقعیت صد در صد  گل  داشتیم اما قدر ندانستیم . حقمان باخت نبود و راه آهنی ها خیلی خوش شانس بودند.این بازی در بدترین حالت باید مساوی می شد اما قسمت نبود.البته راه آهن هم با برنامه کر کرد و روی ضد حمله ها برنامه داشت و موفق هم شد که  به آنها تبریک می گویم.

روی گل مقصر بودی؟

نه در کار دفاعی خوب بودیم اما ما در حمله بودیم که در یک حرکت ناگهانی فوروارد آنها از باز شدن دفاع ما استفاده کرد و توانست با یک شوت به گل برسد.باور کنید سخت می شود مهاجم شان  دوباره در یک صحنه مشابه او به گل برسد. البته او گل خوبی زد اما توپ هم روی پایش چسبید.

رویای سهمیه و عنوان چهارمی لیگ هم که از بین  رفت .

 بالاخره از اول هم معلوم بود که کار سختی است سهمیه گرفتن؛ اما ما تلاش خود را می کنیم که حتی اگر شده یک پله صعود کنیم و بتوانیم جایگاه بهتری در لیگ پیدا کنیم.

آیا می توانید جام حذفی را بگیرید؟

شک نکنید ما برنامه ویژه ای داریم و تمام هدفمان کسب عنوان قهرمانی این جام است.برنامه ریزی خوبی داشتیم بازی های سختی را هم بردیم و یک بازی ماقبل فینال با داماش داریم که امیدوارم با بردن آنها به فینال برویم.

حرف خاصی نداری؟

ما در نیم فصل خیلی سخت امتیاز از دست دادیم و توانستیم نتایج خوبی هم بگیریم اما این بازی بدشانس بودیم و امیدوارم تماشاگران ما را ببخشند. سعی میکنیم با قهرمانی در جام حذفی آنها را خوشحال کنیم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها