کد خبر: ۱۱۹۳۷۲
زمان انتشار: ۱۴:۵۶     ۲۰ اسفند ۱۳۹۱
مدافع تیم سپاهان گفت: فکر کردن به حضور در پرسپولیس کار حرفه ای نیست.

به گزارش 598 به نقل از جام ورزشی، فرشید طالبی درباره بازی سپاهان مقابل صبا اظهارداشت: بازی خوبی مقابل صبا به نمایش گذاشتیم. می توانستیم گلهای بیشتری هم بزنیم اما فرصت سوزی کردیم. صبا هم تیم خوبی بود اما سپاهان خیلی منسجم بازی کرد.

 

وی با اشاره به دیدار استقلال و تراکتور، افزود: درست است که بازی استقلال و تراکتور به نفع ما نشد  و بهتر بود این بازی مساوی شود اما سرنوشت ما دست خودمان است. بازیهای رو در روی سپاهان با استقلال و تراکتور باقی مانده و در این بازیها سرنوشت قهرمانی مشخص می شود.

 

طالبی ادامه داد: سپاهان 2 بازی حساس با تراکتور و استقلال دارد. در هر 2 بازی مهمان هستیم و باید خیلی حواسمان را در این دیدارها جمع کنیم. اگر در این بازیها بتوانیم رقیبانمان را شکست دهیم قطعا قهرمان می شویم. استقلالی ها الان نباید از قهرمانی شان مطمئن باشند چون 5 بازی مانده و سپاهان رقیب سرسختی برای استقلال خواهد بود.

 

مدافع سپاهان درباره تعویق دیدار این تیم مقابل استقلال در جام حذفی گفت: ظاهرا اگر این بازی هم برگزار نشود بازی لیگ برگزار خواهد شد. نمی دانم چرا استقلالی ها این همه دارند اعتراض می کنند. این بازی برای ما که سخت تر است چون باید به تهران بیاییم و مقابل 100 هزار تماشاگر استقلالی بازی کنیم. به نظر من بهتر است بازیها در موعد مقرر برگزار شوند تا برنامه ها تغییر نکنند.

 

طالبی درباره اینکه آیا سال آینده امکان دارد همراه کرانچار به پرسپولیس برود؟ گفت: من وقتی در تیمی هستم فقط تا نوک بینی ام را می بینم! الان هم فقط به تمام کردن فصل با سپاهان و قهرمانی در لیگ و موفقیت در آسیا فکر می کنم. از نظر اخلاقی و حرفه ای هم که بخواهید حساب کنید درست نیست من الان به حضور در پرسپولیس فکر کنم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها