کد خبر: ۱۱۹۳۵۰
زمان انتشار: ۱۴:۳۱     ۲۰ اسفند ۱۳۹۱
تيم فوتبال استقلال در ورزشگاه آزادی از هيچ تيمي شكست نخورده و به عبارت ديگر همه را برده به جز پرسپولیس.

به گزارش 598 به نقل از جام ورزشي؛ استقلال در نیم فصل دوم نتایج خیلی خوبی گرفته و همین مساله باعث شده که در پایان هفته بیست و نهم لیگ برتر اختلاف 3 امتیازی را با سپاهان در صدر جدول ایجاد کند. اما شاید چیزی که باعث شده استقلال در نیم فصل دوم خود را از سایر حریفان جدا کند استفاده از شرایط میزبان است.


شاگردان امیر قلعه نویی در نیم فصل دوم به جز بازی با پرسپولیس، همه حریفان خود را در ورزشگاه آزادي شکست را داده است. این یعنی بهترین شکل استفاده از میزبانی. معمولا در همه لیگ های معتبر دنیا تیم هایی که می خواهند قهرمان شوند روی بازی هایی که میزبان هستند حساب می کنند تا با پیروزی در این بازی ها، اگر در چند بازی خارج از خانه نتوانستند پیروز شوند هم بتوانند همچنان به سمت قهرمانی حرکت کنند.


استقلال در نیم فصل دوم فقط نتوانسته در بازی های خانگی پرسپولیس را ببرد. این بازی در شرایطی برگزار می شود که میزبان و میهمان در آن معنایی ندارد و تماشاگران دو تیم به صورت مساوی استادیوم را پر می کنند. اما به احتساب همین بازی هم استقلال در 83.5 درصد بازی های خانگی خود پیروز شده و همین شرایط باعث شد که در فاصله 5 هفته مانده به پایان بازی ها بیشترین شانس را برای قهرمانی داشته باشند.


استقلال در نیم فصل اول در بازی های خانگی به فولاد و سایپا باخت و با ملوان، پرسپولیس و فجر سپاسی هم مساوی کرد. این تیم در نیم فصل اول فقط 58.5 درصد از بازی هایش را برده بود و همین هم باعث شد که استقلال در روز آخر قهرمانی نیم فصل را به سپاهان بدهد.

 

در زير نمودار بازي هاي خانگي استقلال را مشاهده مي فرماييد.

 

 


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها