کد خبر: ۱۱۹۳۰۹
زمان انتشار: ۱۳:۰۳     ۲۰ اسفند ۱۳۹۱
مديرعامل باشگاه داماش با ابراز تاسف از وضعيت مالي باشگاهش گفت، خصوصي‌سازي باشگاه‌ها با وضعيت موجود چندان مناسب نيست.
امير عابديني درباره وضعيت باشگاه داماش اظهار کرد: متاسفانه به خاطر شرايط بد مالي با روزمرگي روبه‌رو هستيم و اين بدترين شرايط براي مديريت است. برنامه و بودجه باشگاه بايد تعريف شده باشد. باشگاه ما هر سال دستخوش حوادثي از باب مسايل مالي مي‌شود.

به گزارش ايسنا ، وي درباره سرنوشت کادر فني تيمش هم گفت: درخشان و مرغوب ديگر در تيم نيستند و افشين ناظمي به همراه دارکو تيم را تا پايان فصل هدايت مي‌کنند. البته من مي‌خواستم دارکو هم برود ولي چون مسايل مالياتي هنوز حل نشده بود، تصميم گرفتيم، بماند.

عابديني برنامه‌هايش را براي فصل بعد اين گونه توضيح داد: براي فصل بعد بايد شرايط باشگاه را ببينيم و اين که آيا مالک محترم مي‌تواند به تعهدات خود عمل کند يا نه! اگر نتواند بايد براساس سياست‌هاي مالک بعدي يا مقام‌هاي قضايي تصميم بگيريم اما اگر بماند که تمايل ما هم بر اين است که بماند، با خودش مشورت مي‌کنيم. برنامه و بودجه مورد نظرمان را ارائه مي‌کنيم و مالک بايد آن را مصوب کند.

مديرعامل داماش در ادامه درباره ماندن يا نماندن خودش در راس هرم مديريت اين باشگاه گفت: خودم به هيچ عنوان دوست ندارم با اين شرايط و فشارها بمانم. از اين نگران هستم که کساني که ابتداي فصل مي‌آيند و قول مي‌دهند که هزينه کنند، با همان اشتياق اول فصل تا روز آخر نيايند.

وي افزود: اين افراد با يک باخت به هم مي‌ريزند و با يک برد آنقدر خوشحال مي‌شوند که به رختکن تيم مي‌روند و قول پاداش مي‌دهند اما مسايل مالي اجازه نمي‌دهد به حرف‌شان عمل کنند و در نهايت پيشمان مي‌شوند! اين چيزها روان آدم را آزار مي‌دهد. اگر قرار باشد که باشگاه‌هاي ما اين گونه خصوصي شوند، نشوند بهتر است.

عابديني همچنين گفت: اکنون فکر مي‌کنم حدود يک کيلو چک برگشتي دست بازيکنان و اعضاي تيم هست! وقتي يک باشگاه براي رزرو هتل در يک شهرستان مجبور شود که پول قرض بگيرد، ديگر آخر کار است. آن وقت در اين شرايط برخي در باغ سبز نشان مي‌دهند و خودشان را به مالکيت مي‌چسبانند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها