کد خبر: ۱۱۹۲۴۰
زمان انتشار: ۱۱:۵۵     ۲۰ اسفند ۱۳۹۱
نفر اول وزن 84 کیلوگرم مسابقات قهرمانی کشور کشتی فرنگی گفت: امیدوارم بتوانم این راه را ادامه بدهم و به حقم برسم چون فرصت خوبی است تا دوباره خودی نشان دهم.

داود عابدین‌زاده‌ در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، درباره کسب عنوان قهرمانی در رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی کشور گفت: 2 سال است هم در مسابقات قهرمانی کشور و هم در جایزه بزرگ امسال قهرمان می‌شوم، اما اینکه چرا فرصت حضور در تیم ملی را پیدا نمی‌کنم، نمی‌دانم؛ حتماً صلاحدید کادر فنی بوده است.

وی ادامه داد: شغل من و عشق من، کشتی است. هر جا به من بگویند مسابقه کشتی است با عشق می‌روم و کشتی می‌گیرم؛ حالا حالاها هم هستم. امیدوارم بتوانم این راه را ادامه بدهم و به حقم برسم چون فرصت خوبی است تا دوباره خودی نشان دهم.

دارنده مدال نقره بازی‌های آسیایی 2006 دوحه گفت: با توجه به اینکه روز گذشته در لیگ کشتی گرفته بودم، کار سخت‌تری نسبت به حریفان داشتم، اما خدا را شکر که به عنوان قهرمانی رسیدم.

دارنده مدال طلای جوانان جهان و آسیا تصریح کرد: رقبای زیاد و خوبی در 84 کیلو دارم؛ راه خودم را می‌روم و امیدوارم با توجه به قانونمند کردن انتخاب تیم ملی، به مسابقات قهرمانی کشور توجه بیشتری شود و نفراتی که واقعاً لیاقت دارند به تیم ملی برسند.

عابدین‌زاده در پایان با تشکر از مربیانش نوربخش و حضرتی‌پور گفت: مهم‌ترین هنر مربیان این است که وقتی کشتی‌گیری بی‌انگیزه می‌شود دوباره او را بیدار کنند که از نوربخش و حضرتی‌پور برای تشویق و نشان دادن ادامه راه تشکر می‌کنم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها