کد خبر: ۱۱۹۰۸
زمان انتشار: ۱۸:۲۸     ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۰

یک فعال سیاسی بحرینی از بازداشت یک پزشک زن و دو رهبر سیاسی برجسته اهل تسنن به اتهام حمایت از مردم و انقلابیون خبر داد.

به گزارش فارس، "جعفر العلوی " امروز دوشنبه در مصاحبه با شبکه خبری العالم اعلام کرد: نیروهای امنیتی در منامه "محمد بوفلاسه " و "ابراهیم شریف " دو رهبر سیاسی برجسته اهل تسنن و خانم دکتر "نهاد الشیراوی " اهل تسنن که بسیاری از مجروحان اعتراضات را درمان کرده است؛ بازداشت کردند.

فعال سیاسی بحرینی با تاکید بر اینکه سیاست "سرکوب " رژیم آل خلیفه شامل اهل تسنن و اهل تشیع است، افزود: رژیم حاکم فعالان سنی حامی مطالبات اهل تشیع و وحدت ملی را زودتر از اهل تشیع سرکوب می‌کند تا مانع گسترش همراهی اهل تسنن با اهل تشیع شود و در این امر متوسل به دستاویز اختلافات فرقه‌ای می شود.

فعال سیاسی بحرینی با اشاره به سرکوب شدید فعالان سنی و شیعی حامی مردم و انقلابیون با دستاویز "اختلافات فرقه‌ای " گفت: رژیم آل خلیفه از مسئولیت‌های ملی در قبال ملت این کشور شانه خالی می کند.

وی تصریح کرد: رژیم آل خلیفه در پی ایجاد فتنه فرقه‌ای است و برای جلوگیری از اجماع ملی درباره مطالبات مردمی متوسل به دستاویز تحریک فرقه‌ای می‌شود و برای دستیابی به این هدف از نیروهای متجاوز عربستان کمک می‌گیرد.

فعال سیاسی بحرینی با اشاره به این که رژیم حاکم از گروه‌های ضد مردمی تشکیل شده است؛ افزود: نخست وزیر ، رئیس دفتر پادشاهی و دولت بحرین دارای گروه‌های شبه‌نظامی و دستگاه‌های اطلاعاتی ویژه هستند که به کشتار و ربودن مردم می پردازند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها