کد خبر: ۱۱۹۰۲۹
زمان انتشار: ۱۲:۴۸     ۱۹ اسفند ۱۳۹۱
رئيس کميته انضباطي با تاکيد بر اينکه خودش در ورزشگاه آزادي حضور داشته اعلام کرد راي اتفاقات بازي استقلال و تراکتورسازي ر ا به زودي اعلام مي کنيم.
به گزارش598، "ورزش سه" و به نقل از سايت رسمي فدراسيون فوتبال، حسن زاده در اين باره گفت: اتفاقات و تخلفات زيادي در بازي استقلال و تراکتورسازي ديده شد و البته ما هنوزمنتظر دريافت گزارش داور و ناظر بازي هستيم. سعي ما بر اين است که به زودي راي اين بازي را اعلام کنيم که مطمئنا شامل محروميت هايي هم خواهد بود.

وي ادامه داد: من خودم در ورزشگاه حاضر بودم و همه صحنه ها را ديدم و احتياجي به احضار نيست.گزارشها که بيايد با توجه به جمع بندي که داريم راي را صادر مي کنيم. شايد ظرف امروز و فردا راي صادر شود. متاسفانه اين ديدار چند اتفاق بد و غير اخلاقي افتاد. از درگيري بازيکنان که منجر به اخراج برهاني شد تا فحاشي هايي که به داوران بازي شد. کار به جايي رسيد که داوران از ادامه فحاشي ها در بين دو نيمه نگران بودند و حتي يک بازيکن استقلال در پايان نيمه اول به شدت به داور بازي حمله ور شد و اعتراض شديدي کرد که تخلف است و به آن هم رسيدگي مي کنيم. پرتاب ترقه هم در اين بازي ديده شد که چند بار انجام شد و از سوي هواداران استقلال بود. ضمن اينکه به جواد کاظميان هم اهانتهاي شديدي شد که به اين مورد هم رسيدگي مي کنيم.هر چند خود کاظميان هم عکس العمل هايي داشت که مورد رسيدگي قرار خواهد گرفت!

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها