کد خبر: ۱۱۸۸۶۴
زمان انتشار: ۲۰:۱۳     ۱۸ اسفند ۱۳۹۱
حواشي كامل بازي استقلال و تراكتورسازي؛
در حالی که جواد کاظمیان در حال رفتن به سمت نیمکت بود به سمت هواداران استقلال حرکت زشتی انجام داد که متعاقب آن هواداران استقلال علیه کاظمیان شعار سر دادند.

جام ورزشي؛ اعضای کادر فنی دو تیم استقلال و تراکتوسازی پیش از برگزاری مسابقه با یکدیگر به گرمی احوالپرسی کردند. نفراتی چون کریم بوستانی، ایمان عالمی و ستار همدانی از کادر فنی استقلال با باغ آبادی از کادر فنی تراکتورسازی هنگام گرم کردن دو تیم با یکدیگر احوالپرسی کردند.


* هواداران استقلال علیه مهدی ثابتی دروازه‌بان تراکتورسازی شعار دادند. هواداران استقلال به پیراهن قرمز دروازه ‌بان ذخیره تیم تراکتورسازی واکنش نشان دادند.


* یکی از اعضای کادر فنی تراکتورسازی از تماشاگران استقلال فیلم می‌گرفت.


* میرشاد ماجدی بازیکنان استقلال که در نزدیکی تماشاگران تراکتورسازی گرم می‌کردند را به سمت هواداران استقلال هدایت کرد. مهدی رحمتی ابتدا در سمت تماشاگران تراکتورسازی گرم می‌کرد که وقتی شعارهای آنها را شنید به سمت دیگر زمین رفت.


* امیر حسین صادقی به سمت هواداران استقلال رفت و از آنها خواست که تیم‌شان را پرشورتر تشویق کنند. محمد ابراهیمی هم به سمت طرفداران تراکتورسازی رفت و با حرکات دست آنها را به تشویق بیشتر واداشت. او مثل به سبك ورزشكاران دووميداني یک لیدر رفتار کرد و تماشاگران تراکتورسازی هم با او کاملا هماهنگ بودند.


* هواداران استقلال از فرزاد حاتمی می‌خواستند که به تراکتورسازی گلزنی کند.


* محمد ابراهیمی بازیکن تراکتور، به هنگام ورود به زمین مقابل جایگاه هواداران تراکتور لزگی رقصید که این کار او باعث اعتراض هواداران استقلال شد.


* حدود 70 هزار تماشاگر در ورزشگاه حضور داشتند كه 50 هزار نفر آنها استقلالي بودند. از میدان آزادی و خیابان ستاری تا درهای ورودی ورزشگاه ترافیک سنگین است.


* فلاویو لوپز با استوک های آبی رنگ وارد زمین شد که این موضوع مورد توجه هواداران قرار گرفت.


* مربی تیم فوتبال تراکتورسازی در حالی که مشغول گرم کردن بازیکنان بود با تلفن همراه هم صحبت می‌کرد و نکات لازم را دریافت می‌کرد.


* هواداران استقلال بادکنک بزرگی را در ورزشگاه به حرکت درآوردند تا اینکه به این بادکنک به جایگاه خبرنگاران رسید. تماشاگران از خبرنگاران درخواست کردند تا بادکنک را به بیرون از جایگاه پرتاب کنند که این امر محقق شد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱
در انتظار بررسی: ۱
* نظر:
ارسال نظرات
رویا
ROMANIA
۱۳:۵۹ - ۱۳ اسفند ۱۳۹۲
۰
۰
میشه بگید کاظمیان دقیقا چی کارکرد؟
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها