کد خبر: ۱۱۸۸۲۸
زمان انتشار: ۱۵:۰۲     ۱۸ اسفند ۱۳۹۱
سرپرست دفتر نظارت بر انتخابات شهرستان دشتی گفت: فتنه‌گران قصد دارند در انتخابات 92 فتنه دیگری را راه‌اندازی کرده و مردم، کشور و نظام را با چالش مواجه کنند.

به گزارش خبرگزاری فارس ازشهرستان دشتی، کریم سرادار ظهر امروز در همایش فصلی ناظرین شورای نگهبان در شهرستان دشتی گفت: ما در آستانه یک انتخابات بسیار با اهمیت، حساس و ملی که یازدهمین انتخابات ریاست جمهوری است قرار داریم و همزمان یک انتخابات محلی و منطقه‌ای نیز برگزار می‌شود که حساسیت آن را بیشتر کرده است.

سرپرست دفتر نظارت بر انتخابات شهرستان دشتی افزود: دشمنان دست به دست هم داده‌اند که انتخابات سال 92 را با چالش‌هایی مواجه کنند.

وی خاطرنشان کرد: انتخابات سال 88 یک انتخابات پرشور بود و با حضور حداکثری مردم برگزار شد اما دشمنان نظام با همکاری خواص بی‌بصیرت آن را با چالش مواجه کردند.

سرادار ادامه داد: فتنه‌گران قصد دارند در انتخابات 92 فتنه دیگری را راه‌اندازی کرده و مردم، کشور و نظام را با چالش مواجه کنند.

وی یادآور شد: در نظام جمهوری اسلامی ایران انتخابات مختلفی برگزار شده است و هر انتخاباتی بهتر از انتخابات قبلی و سالم‌تر، پرشورتر، بانشاط‌تر و با حضور و مشارکت بیشتر برگزار شده است و در همه این انتخابات‌ها سربلند و پیروز بیرون آمده‌ایم.

سرادار گفت: از افتخارات جمهوری اسلامی ایران است که انتخابات را با حضور حداکثری مردم برگزار می‌کند و امیدواریم یازدهمین انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی به خوبی و در کمال صحت و سلامت با حضور حداکثری مردم برگزار شود.

وی اضافه کرد: در همه عرصه‌های انتخابات تلاش و جدیت بی‌نظیر و بی‌بدیل شورای نگهبان را در پاسداری از نظام دینی و اسلامی شاهد بودیم و در بدترین شرایط جنگ، تحریم و ... انتخاباتی را برگزار کردیم که نماد دمکراسی اسلامی بوده است.

سرپرست  دفتر نظارت بر انتخابات شهرستان دشتی یادآور شد: انتخابات در ایران اسلامی در مقابل لیبرال دمکراسی غربی نشان داده است که این انتخاباتی که ایران اسلامی برگزار کرده در مقابل دمکراسی غربی بی‌نظیر بوده است.

وی گفت: دشمنان ما در ادامه فتنه سال 88 بنا دارند که فتنه دیگری در چهار مرحله در انتخابات سال 92 اجرا و عملیاتی کنند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها