کد خبر: ۱۱۸۶۹۱
زمان انتشار: ۱۳:۵۶     ۱۷ اسفند ۱۳۹۱
قاسم دهنوی در ابتدای فصل استقلال و قلعه نویی را دور زد و به تراکتورسازی آمد و حالا بابت یک بازی بیرون ماندن از ترکیب اصلی برای تونی شاخ و شانه می‌کشد.

به گزارش 598 به نقل از سایت گل- بازی فردای استقلال و تراکتورسازی پر از بازیکن ویژه است ولی قاسم دهنوی در نوع خود یک بازیکن ویژه‌تر از بقیه محسوب می‌شود. او تا به حال بازیکن استقلال نبوده و اولین فصلی است که در تراکتورسازی بازی می‌کند ولی باز هم می‌توان او را یک بازیکن ویژه دانست.

قاسم بعد از چند سال بازی در مس کرمان، در فصل نقل و انتقالات با استقلال قرارداد داخلی بست و چند روزی در تمرینات این تیم شرکت کرد ولی وقتی نتوانست پولی از آبی‌ها بگیرد با استناد به بندی که در قرارداد داخلی گنجانده شده بود، توانست این قرارداد را فسخ کند و راه تراکتورسازی را در پیش بگیرد.

دهنوی برای تراکتورسازی بازیکن مفیدی بوده است. با دوندگی بی‌امان کمتر اجازه خودنمایی و میدان‌داری به هافبک‌های حریف داده، 2 گل زده و 5 پاس گل هم داده است اما یک اتفاق باعث شده تا با یک بازی نیمکت‌نشینی سر به عصیان بردارد.

هافبک شماره 5 تراکتورسازان به دلیل این‌که در آخرین بازی آسیایی خود همراه با مس کرمان از زمین اخراج شده بود، نتوانست در بازی با الجزیره برای تراکتورسازی بازی کند و برد 3-1 قرمزهای تبریزی در آن بازی همراه با نمایش خوب باعث شد تا تونی اولیویرا در بازی با نفت هم دست به ترکیب تیم برنده خود نزند و دهنوی را بعد از دقیقه 60 به جای جواد کاظمیان وارد میدان کند.

این نیمکت‌نشینی در حالی که شاید هفته دیگر اسامی ملی‌پوشان برای بازی با کویت در مقدماتی جام ملت‌های آسیا اعلام شود برای دهنوی سخت و گران آمده است چون دفعه قبل و پیش از اعلام اسامی بازیکنان تیم ملی، او با نظر تونی اولیویرا دو بازی نیمکت‌نشین شد و به‌‌ همان خاطر هم شانس حضور در تیم ملی را از دست داد. حالا هم قاسم نگران است تا این سناریو دوباره تکرار شود و به همین خاطر تهدید کرده که اگر در بازی با استقلال فیکس نباشد دیگر برای تراکتورسازی بازی نخواهد کرد. تهدیدی که نه حرفه‌ای است و نه در شرایط حساس فعلی تراکتور، مطرح کردن آن کار یک بازیکن حرفه‌ای به شمار می‌رود. آیا فردا دهنوی فیکس بازی خواهد کرد یا طبق ادعای خودش دیگر برای تراکتورسازی بازی نخواهد کرد؟

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها