کد خبر: ۱۱۸۵۹۹
زمان انتشار: ۱۱:۳۲     ۱۷ اسفند ۱۳۹۱
مدافع تراکتورسازی گفت: «اشتباهاتی که داوران هفته های اخیر به نفع استقلال انجام دادند، آدم را نگران می کند با این حال معتقدم نباید این قدر به آنها تاخت.»

به گزارش 598 به نقل از جام ورزشي؛ محمد نصرتی با اشاره به وضعیت تیم تراکتورسازی، اظهار کرد: «ما روحیه خیلی خوبی داریم چون نفت را هم بردیم و با انگیزه مقابل استقلال قرار می گیریم. واقعا بازی خیلی سختی با نفت داشتیم و این برد خیلی به تیم ما کمک کرد تا بتوانیم شرایط خوب خود را حفظ کنیم.»


وی افزود: «چند دلیل برای دشوار بودن بازی با نفت تهران وجود داشت. اول این که بعد از بازی پرفشار و حساس مقابل الجزیره از لحاظ روحی روانی خیلی خسته بودیم و جو سنگینی را تحمل کردیم. چون برای بازی با استقلال 4 بازیکن ما 2 اخطاره بودند، مقابل نفت محتاط بازی کردند و سوم این که تیم نفت هم مدعی کسب سهمیه است و دنبال برد بود.»


مدافع تراکتورسازی تصریح کرد: «آنها خیلی خوب بازی را شروع کردند و موقعیت های خوبی داشتند که مهدی ثابتی آنها را مهار کرد ولی بعد از آن خدا را شکر همه چیز تسلط ما بود و توانستیم با ارائه بازی خوب، 3 امتیاز حساس را بگیریم. البته فرصت های دیگری هم داشتیم که می توانستیم بیشتر گل بزنیم.»


نصرتی گفت: «خدا را شکر شرایط تیم ما خوب است و می خواهیم با آمادگی کامل مقابل استقلال قرار بگیریم و 3 امتیاز را کسب کنیم. البته نمی خواهم در مورد این بازی زیاد شلوغ کنم ولی بالاخره استقلال حمایت رسانه ها و صدا و سیما را دارد ولی ما به اندازه آنها از این حمایت ها برخوردار نیستیم.»


وی با اشاره به این که از داوری این بازی نگران است، تاکید کرد: «داوران قشر زحمت کش و خیلی فعالی هستند ولی هفته های اخیر اشتباهاتی که به نفع استقلال رقم خورده، آدم را نگران می کند. البته قبول ندارم که همه اشتباهات به نفع استقلال بوده ولی واقعا در مقابل صبای قم داور خیلی اشتباه داشت.»


مدافع تراکتورسازی افزود: «استقلال پرمهره ترین تیم لیگ برتر است و کادر و بازیکنان خیلی خوبی دارد ولی هرتیمی که تمرکز بالایی داشته باشد و بتواند از فرصت ها سود ببرد، برنده می شود.»


نصرتی گفت: «نتیجه این بازی قبل پیش بینی نیست ولی این را بدانید که برد و باخت در این دیدار تکلیف قهرمانی را مشخص نمی کند چون بازی های زیادی باقی مانده است. هرتیمی ببرد، 50 درصد راه را طی می کند. ما تیم قوی و خیلی خوبی هستیم و برای برد به تهران می آییم.»


وی در خصوص این که قرار است فقط 10 درصد ورزشگاه در اختیار تماشاگران تبریزی قرار بگیرد، افزود: «تماشاگران ما می آیند و استقلالی ها نمی توانند آنها را راه ندهند. مگر پرسپولیس و استقلال به شهرستان ها می روند، این قانون را رعایت می کنند که حالا این حرف را می زنند؟»

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها
پر طرفدار ترین ها