کد خبر: ۱۱۸۴۸۷
زمان انتشار: ۲۰:۲۸     ۱۶ اسفند ۱۳۹۱
ناراحتم ولي ناراحتي‌ام را در دلم نگه مي‌دارم. اين ناراحتي باعث نمي‌شود كه اعتراض كنم و براي تيمي پيغام بفرستم. من عاشق استقلالم و به خاطر اين تيم پيشنهاد خيلي تيم‌ها را رد کردم.
سایت گل-ايمان موسوي بعد از حضوري موفق در بازي هاي ابتدايي خود در تركيب استقلال به يكباره نيمكت نشين شد تا فرصت حضور در زمين را پيدا نكند. شايعه پيغام موسوي براي پرسپوليسي ها بهانه اي شد براي صحبت با او.

_ راست است كه مي گويند براي پرسپوليسي ها پيغام فرستاده اي تا آخر فصل به اين تيم بروي؟

به خدا شايعه است. اينها ساخته ذهن افرادي است كه با من رابطه خوبي ندارند. مطمئن باشيد اينها بيخودي حرف در مي اورند تا مرا خراب كنند. اگر قرار است با چند بازي در تركيب نبودن اين حرفها را بزنم كه بايد فاتحه فوتبالم را بخوانم.

_ يعني اين حرفها را نزده اي يا براي كسي پيغام نفرستادي؟

مگر پستچي ام كه براي پرسپوليس پيغام بفرستم؟ همه اين حرفها شايعه است . در فوتبال از اين دروغ ها زياد شنيده ام و برايم اين دروغ ها چندان ناراحت كننده نيست. فقط براي من جاي سوال دارد كه اين همه بازيكن در ليگ رتر، چرا كليد كرده اند روي من؟

_ يعني ناراحت نيستي كه بازي نمي كني؟

ناراحتم ولي ناراحتي ام را در دلم نگه مي دارم. اين ناراحتي باعث نمي شود كه اعتراض كنم و براي تيمي پيغام بفرستم. من عاشق استقلال هستم و به خاطر حضور در اين تيم پيشنهاد خيلي از تيمها را رد كردم. مطمئن باشيد هرگز عليه استقلال حرفي نمي زنم و تمام ناراحتي ام را در دلم نگه مي دارم.

_ چرا بازي نمي كني؟

براي بازي با صبا كه كشاله ام مصدوم بود و نمي توانستم بازي كنم. از تجربه يكي از بازيكنان استفاده كردم و بازي نكردم تا كشاله ام پاره نشود. مصدوميتم براي اين هفته بود اما هفته هاي قبل سليقه قلعه نويي بود كه در تركيب نباشم و من هم وظيفه ام اين است كه احترام بگذارم.

_ مي گويند قلعه نويي از دستت شاكي است و گفته موسوي هنوز نيامده مي خواهد گنده بازي در بياورد.درست است اين قضيه؟

اين هم شايعه است و قلعه نويي هيچوقت چنين حرفي نمي زند. او خودش مي داند من آدمي نيستم كه بخواهم گنده بازي در بياورم. همه اينها شايعه است و واقعا نمي دانم چرا فقط كنار نام من وجود دارد.

_ در استقلال مي ماني؟

قرارداد دارم و اگر بخواهند مي مانم. من به عشق استقلال آمدم و مطمئن باشيد همه تلاشم را مي كنم تا در تركيب اسقلال بدرخشم و هواداران را شاد كنم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها