کد خبر: ۱۱۸۴۴۳
زمان انتشار: ۱۸:۵۶     ۱۶ اسفند ۱۳۹۱
مدیرکل مهندسی و ایمنی ترافیک معاونت حمل و نقل و ترافیک با بیان اینکه دیوار صوتی شفاف در بزرگراه حکیم در دست احداث و نصب قرار دارد گفت: فاز نخست این پروژه تا پایان سال تکمیل خواهد شد.
به گزارش سرویس«شهری» ایسنا، حسن آقایی با بیان این مطلب اظهار کرد: نصب دیوار صوتی در بخشی از بزرگراه شهید حکیم، میزان آلودگی صوتی در مناطق مسکونی این بزرگراه را حدود 15 دسی بل کاهش خواهد داد.

وی ادامه داد: دیوار صوتی شفاف در بخشی از بزرگراه حکیم حدفاصل کوی نصر تا بزرگراه چمران( ضلع جنوبی بزرگراه حکیم مقابل برج میلاد) در دست احداث است که فاز نخست این پروژه به طول 500 متر تا پایان سال تکمیل و به بهره برداری می رسد.

آقایی تصریح کرد: فاز دوم این پروژه نیز به طول 500 متر تا فروردین ماه تکمیل خواهد شد.

مدیرکل مهندسی و ایمنی ترافیک معاونت حمل و نقل و ترافیک تصریح کرد: بیشترین عامل مؤثر در ایجاد آلودگی صوتی در کشور ما خودروها و موتورسیکلت‌ها هستند و بیشترین تمرکز آلودگی صوتی در ایران نیز در شهر تهران و تعدادی از کلان‌شهرها وجود دارد.

آقایی تاکید کرد: راهکارهای علمی از جمله نصب دیوارهای صوتی امری ضروری برای کاهش آلودگی صوتی به حساب می‌آیند که در این راستا نصب دیوار صوتی در برخی از بزرگراه های در دستور کار قرار دارد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها