کد خبر: ۱۱۸۲۹۰
زمان انتشار: ۱۱:۳۸     ۱۶ اسفند ۱۳۹۱
«ماریسا مایر» قصد دارد تا کمربند یاهو را در سال 2013 سفت‌تر کند. از زمانی که او به عنوان مدیر عامل شرکت یاهو برگزیده شده است...
به گزارش 598 به نقل از خبرگزاری دانشجو، «ماریسا مایر» قصد دارد تا کمربند یاهو را در سال 2013 سفت‌تر کند. از زمانی که او به عنوان مدیر عامل شرکت یاهو برگزیده شده است، بارها و بارها بر نیاز به کاهش هزینه‌ها تاکید کرده است.
 
امروز این شرکت اعلام کرده است که قصد دارد 7 سرویس یاهو را که نتوانستند خود را در برنامه روزانه کاربران بگنجانند، غیرفعال کند. در این گروه از سرویس های اخراجی، زوج جستجوگر محصولات وابسته به یاهو که شامل یک ابزار جستجوی کلیدی می‌باشد، به چشم می‌خورد.
 
Yahoo Clues هم از جمله این سرویس هاست که از اول آپریل متوقف خواهد شد! این سرویس اگرچه از همان اول نام‌گذاری ضعیفی داشته است و در اصل به عنوان یک جستجوگر قرار داده شده بود اما از نظر SEO ها (ابزاری برای بهبود موتورهای جستجو و رنکینگ سایت) همچنان به عنوان یک ابزار جستجوی کلیدی مفید محسوب می‌شود.
 
سرویس Yahoo Clues در اواخر سال 2010 ایجاد شد و نه ماه گسترش آن به شکل امروزی طول به انجامید. این سرویس علاوه بر ایجاد اطلاعات دموگرافیک جامع از کلید واژه‌های استفاده شده بین مردان و زنان و تفاوت گروه‌های سنی استفاده کننده و مکان کاربران، تصاویر لحظه ای را هرچند مدت یکبار از کلید واژه های مورد استفاده در جستجوها ذخیره می‎کند.
 
 
 
اگرچه به‌طور گستره این محصول نتوانست خود را در بازار نشان دهد ولی در اکثر سایت ها و بلاگ های تخصصی در این زمینه، از Clues تعریف شده است.
 
سرویس Yahoo App Search هم دیگر سرویس اخراجی یاهو است که آن‌هم در اوایل آپریل متوقف خواهد شد. می‌توان گفت این سرویس یک موتور جستجوگر استاندارد در زمینه محصولات بود که اپلیکیشن های زیادی را با دسته بندی های منظم برای جستجو در خود ذخیره کرده بود.
 
اگر کاربران قصد دانلود یا خرید برخی اپلیکیشن های جستجو شده را داشتند، نتیجه جستجو که شامل مناسب ترین اپلیکیشن ها بود، مستقیما برای کاربران ارسال می‌شد.
 
با این خانه تکانی که یاهو در ابتدای سال جدید قصد آن را کرده است، به خوبی محرز است که بحران های مالی تا حدی گریبان‌گیر این شرکت را نیز گرفته است تا جایی که با هدف برتری کمیت بر کیفیت، قید این سرویس‌ ها را علیرغم کارایی خوبی که داشتند، زده است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها