کد خبر: ۱۱۸۱۶۴
زمان انتشار: ۲۲:۵۸     ۱۵ اسفند ۱۳۹۱
سرپرست تیم فوتبال استقلال گفت: هواداران آذری زبان می توانند به ورزشگاه بیایند اما خودشان باید قانون را رعایت کنند و به اندازه معقول بیایند.

میرشاد ماجدی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در مورد اینکه تراکتورسازی ها خواستار ظرفیت بیش از 10 درصد جهت حضور هوادار در روز جمعه مقابل استقلال شده اند، اظهار داشت: ما حرف محترمانه ای زده ایم. همان طور که خود آنها در بازی رفت این کار را کردند. در بازی رفت درخواست کردیم هواداران استقلال پشت دروازه باشند اما قبول نکردند و گفتند باید به طبقه دوم بروند و ظرفیتی هم که داده بودند همان 10درصد بود.

وی در پاسخ به این سؤال که مگر استقلال در بازی رفت تعداد هوادارانش بیش از 10 درصد بوده و در شهرستان های دیگر هم تعداد هواداران استقلال بیشتر از میزبان است، عنوان کرد: در شهرهای دیگر هواداران خودشان می آیند. مثلا همین روز گذشته در قم خود میزبان دید که چه تعداد هوادار آمده بود. ضمن اینکه وقتی ما در ورزشگاه آزادی بازی می کنیم تعداد تماشاگران‌مان بیشتر از همیشه خواهد بود.

وی افزود: البته این را بگویم که هواداران آذری زبان می توانند به ورزشگاه بیایند اما خودشان باید قانون را رعایت کنند و به اندازه معقول بیایند. ما از هواداران استقلال هم می خواهیم همان طور که در بازی رفت ورزشگاه یادگار امام یکپارچه قرمز بود، روز جمعه ورزشگاه را یکپارچه آبی کنند.

ماجدی در پاسخ به این سوال که چرا استقلال بابت تصمیم سازمان لیگ مبنی بر برگزاری بازی جام حذفی با سپاهان در تاریخ 9 فروردین تمکین نمی کند، گفت: این حرف ها  نیست. این مسئله به مدیریت باشگاه باز می گردد و به همین دلیل هم نمی توانم نظری بدهم. ما پیش از این نظرات خود را گفته‌ایم. بارها اعلام کردیم تیم ملی 7 فروردین به تهران باز می گردد و حتی کار برای خود سپاهان هم مشکل است. باید دید عقل سلیم چه می گوید. حرف ما این است که بازیکنان را درک کنند.

سرپرست تیم استقلال در مورد اینکه گفته می شود ایمان موسوی قهر کرده و همچنین در خصوص آخرین وضعیت فرهاد مجیدی گفت: ایمان موسوی مصدوم بوده و باید به کلینیک دکتر نوروزی می رفته اما امروز با او صحبت کردم و گفت آدرس کلینیک دکتر را بلد نبوده و جای دیگری رفته که طبق قانون باید پاسخگو باشد. نباید از کلمه قهر برای او استفاده کرد. موسوی بازیکن جوانی است و خود به خود با این حرف به حاشیه می رود. فرهاد مجیدی هم طبق صحبتی که با دکتر نوروزی داشتم مشکلی ندارد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها