کد خبر: ۱۱۸۰۸۹
زمان انتشار: ۱۸:۳۵     ۱۵ اسفند ۱۳۹۱
سرمربی تیم هندبال ثامن‌الحجج مشهد گفت: با اتفاقاتی که رخ داده تیم ما اسطوره شد و این موضوع مهمتر از قهرمانی است.

به گزارش 598، علیرضا حبیبی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، درمورد پس گرفتن قهرمانی از تیم هندبال ثامن‌الحجج مشهد و تقدیم آن به ثامن‌الحجج سبزوار با رای کمیته انضباطی اظهار داشت: قهرمانی ثامن‌الحجج سبزوار را تبریک می‌گویم. ما یک فصل تلاش کردیم و حتی در هفته پایانی هم بازی کردیم و چنین تصمیم‌گیری کمی دور از انتظار است.

وی ادامه داد: رسالتی که داشتیم را به خوبی و با پاکی به اتمام رساندیم. فکر می‌کنم که همه می‌دانند چه تیمی قهرمان واقعی است. با اتفاقاتی که رخ داد تیم ما خود را به عنوان یک اسطوره مطرح کرد که این موضوع ارزشمند‌تر از قهرمانی است.

سرمربی تیم هندبال ثامن‌الحجج مشهد که تیمش با تصمیم کمیته انضباطی قهرمانی لیگ را از دست داد، گفت: ثامن‌الحجج مشهد و سبزوار زیر نظر یک مجموعه و یک شهرستان است. تغییر قهرمان دست ما نیست و بازهم خدا را شاکریم که قهرمان در استان ما ماند.

حبیبی با بیان اینکه از حذف سپاهان به عنوان یک اصفهانی ناراحت شدم، خاطرنشان کرد: به هر حال این رای را می‌پذیریم و اگر اعتراضی قرار باشد صورت بگیرد مسئولان باشگاه اعلام خواهند کرد. من به عنوان سرمربی به خوبی وظایفم را انجام دادم و نمی‌توانم بیشتر از این اظهارنظر کنم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها