کد خبر: ۱۱۷۹۶۵
زمان انتشار: ۱۲:۲۶     ۱۵ اسفند ۱۳۹۱
فیلم سینمایی «پرواز زنبورها» نوشته سید ناصر هاشم زاده به کارگردانی حامد امرایی با موضوع معناگرا در انتظار صدور پروانه ساخت است.

به گزارش 598، «حامد امرایی» کارگردان در گفت و گو با خبرنگار سینمایی فارس درباره اولین ساخته بلند سینمایی خود گفت: فیلمنامه سینمایی «پرواز زنبورها» نوشته سید ناصر هاشم‌زاده را برای دریافت پروانه ساخت به اداره کل نظارت و ارزشیابی ارایه دادم.

وی در ادامه افزود: طرح اولیه داستان مربوط به من بود اما به صورت کامل آقای هاشم زاده فیلمنامه را نوشتند.اوایل بهمن ماه درخواست پروانه ساخت به تهیه‌کنندگی جواد نوروزبیگی به اداره نظارت و ارزشیابی  دادم که در حال بررسی است.

امرایی درباره داستان فیلم توضیح داد: فیلم داستانی معناگرا و اجتماعی دارد و یک اثر ارزشی به شمار می‌آید. شخصیت اصلی داستان کودک است و  نگاهی اجتماعی و معناگرا دارد.

فیلم در روستاها و شهرهای  شمال کشور می گذرد و به لحاظ فصلی، فصل بهار را در نظر گرفتیم. امیدواریم قبل از سال پروانه ساخت بگیریم و بتوانیم در سال جدید پیش تولید فیلم را آغاز کنیم.

وی درباره نام فیلم توضیح داد: فیلمنامه اولیه با عنوان «همسایه خدا» بود. احساس کردم اسم فیلم شاید مخاطب را به فضای خاصی سوق دهد به همین خاطر، به سراغ المان‌های فیلم رفتیم . کاراکتر اصلی فیلم کندودار زنبور عسل است احساس کردم با انتخاب این اسم می‌توانیم مخاطب را با خود همراه کنیم.

حامد امرایی اخیرا مستند شش قسمتی «نقش بر آب» را به پایان برده است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها