کد خبر: ۱۱۷۹۲۰
زمان انتشار: ۱۱:۰۹     ۱۵ اسفند ۱۳۹۱
منابع مصری گزارش دادند که یک تبعه مصری مقیم استان «وادی الدواسر» در عربستان سعودی در اثر تیراندازی از سوی نیروهای امنیتی سعودی و اصابت دو گلوله به وی کشته شد.

به گزارش598،  خبرگزاری فارس به نقل از پایگاه الیوم السابع، «محمد رمضان عبدالحافظ» از سوی نیروهای امنیتی عربستان هدف تیراندازی قرار گرفته و کشته شد.

بر اساس این گزارش حادثه از اینجا شروع شد که عبدالحافظ به دنبال کسب رزق و روزی از طریق باربری و حمل و نقل، در حال رفتن به بازار الاعلاف در وادی الدواسر بود که نیروهای امنیتی سعودی به این مکان یورش آوردند تا متخلفان و کارگرانی که به صورت غیرقانونی وارد کشور شده و یا خارج از قانون عرف عربستان فعالیت می‌کنند، دستگیر کنند.

نیروهای امنیتی از هویت کارگران حاضر  در بازار سوال کردند و در همین هنگام برخی از متخلفان از ملیت‌های مختلف اعم از مصری، سودانی، یمنی، پاکستانی، هندی، اتیوپیایی و سومالیایی پا به فرار گذاشتند که همین امر باعث شد نیروهای امنیتی نیز اقدام به تیراندازی هوایی کنند در همین حین محمد رمضان عبدالحافظ مورد اصابت گلوله از ناحیه پشت قرار گرفت و همچنین دو تن از مصری‌ها نیز مورد اصابت گلوله قرار گرفتند.

نیروهای امنیتی عبدالحافظ را به بیمارستان وادی الدواسر انتقال دادند و تحت عمل جراحی قرار گرفت اما پس از 6 ساعت درگذشت.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها