کد خبر: ۱۱۷۶۹۰
زمان انتشار: ۱۴:۱۱     ۱۴ اسفند ۱۳۹۱
لیگ برتر - محسن مسلمان هافبک چپ پای تیم ذوب آهن امیدوار است که تیمش سرانجام در لیگ برتر ماندگار شود. او معتقد است که شخصیت ذوب آهن لیگ برتری است و نباید به لیگ دسته اول سقوط کند.

مسلمان در گفت و گو با خبرآنلاین در مورد شرایط ذوب آهن حرف هایش را اینگونه آغاز می کند:«بعد از شکست دادن داماش وضعیت خوبی داریم و این هفته همه چیز به نفع ما شد چون حریفان مستقیم ذوب آهن شکست خوردند. حالا هم برای بازی با پرسپولیس روحیه گرفتیم و امیدوارم مقابل این تیم بازی خوبی را به نمایش بگذاریم و با پیروزی در این مسابقه با روحیه ای بالا به مصاف آلومینیوم هرمزگان برویم.»
مسلمان در قسمتی از حرف های دیگرش ادامه می دهد:«خوشبختانه با تغییر مدیرعامل ذوب آهن شرایط تیم ما بهتر شده است. ما در چند ماه گذشته فقط یک بار مدیرعامل سابق کارخانه را دیدیم ولی مدیرعامل جدید را دو هفته اخیر چند بار دیده ایم. ما در بازی های گذشته بیشتر از 500 تماشاگر نداشتیم ولی در بازی با داماش 6هزارنفر به ورزشگاه آمدند. مدیرعامل کارخانه قول داده که قبل از عید هم قسمتی از پول بازیکنان پرداخته شود.»
مسلمان در پاسخ به این سوال که فکر می کنی ذوب آهن در نهایت در لیگ برتر بماند خاطرنشان می کند:«شخصیت ذوب آهن به لیگ دسته اول نمی خورد و ما می خواهیم در لیگ برتر بمانیم. مدیرعامل کارخانه هم قول داده که اگر در لیگ برتر ماندیم برای فصل اینده یک تیم قوی را درست کند. بازی ما با آلومینیوم بسیار تعیین کننده است و اگر در آنجا به پیروزی برسیم ماندنمان تقریبا قطعی می شود.»
از هافبک ذوب آهن در مورد بازی با پرسپولیس در جام حذفی سوال می کنیم که او اینگونه جواب می دهد:«به هر حال این بازی سخت است و پرسپولیس هم اوج گرفته و با مربی جدید خود تا به امروز شکست نخورده است ولی ما امیدواریم که طلسم شکست نخوردن پرسپولیس با گل محمدی را بشکنیم و توانایی انجام این کار را داریم. بازی سختی است ولی با حمایت تماشاگران می خواهیم پرسپولیس را شکست بدهیم.»
مسلمان در پاسخ به این سوال که تا حالا چندبار به پرسپولیس گل زده ای خاطرنشان می کند:«یک بار با پیراهن ذوب آهن و دو بار با پیراهن ملوان به پرسپولیس گل زدم ولی الان در تیم ما برای کسی مهم نیست که چه کسی گل بزند. الان فقط ما تلاش می کنیم که در لیگ برتر بمانیم و این از همه چیز مهمتر است در ضمن باید بگویم که بازی های ذوب آهن نسبت به بازی های آلومینیوم آسان تر است.»
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها