کد خبر: ۱۱۷۶۲۸
زمان انتشار: ۱۲:۳۰     ۱۴ اسفند ۱۳۹۱
سرمربی موقت تیم ملی فوتسال گفت: هم اکنون برایم مبلغ قرارداد مهم نیست و تمرکزم روی تیم ملی برای مسابقات روسیه است.

به گزارش 598،خسوس کاندلاس در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در خصوص سطح کیفیت رقابت‌های لیگ برتر فوتسال عنوان کرد: مسابقات از سطح کیفی خوبی برخودار بود و هیجان تا هفته آخر و دقایق پایانی ادامه داشت، به نظرم پنج تیم ابتدایی لیگ از سطح کیفی خوبی برخودار بودند و قابل قبول بود.

وی در مورد شرایط تیم ملی فوتسال خاطر نشان کرد: از صبح امروز تمرینات خود را برای حضور در تورنمنت روسیه آغاز کردیم و هفت جلسه تمرین در 4 روز را برگزار می‌کنیم، امیدوارم عملکرد خوبی را دراین مسابقات داشته باشیم.

سرمربی موقت تیم ملی فوتسال در واکنش به صحبت‌های سید رضا افتخاری مبنی بر اینکه قرارداد خسوس بالا بوده وقصد دارد برای تمدید آن در سال آینده آن را کاهش دهد یاد آور شد: این موضوع مهم نیست، مهم موفقیت تیم ملی فوتسال در رقابت‌های مختلف از جمله تورنمنت روسیه است.

خصوص در پاسخ به این سوال که آیا با کاهش مبلغ قراردادش در ایران بماند با خنده گفت: فعلا تمرکزم را روی تیم ملی دارم تا در هفته آینده بتوانیم مسابقات خوبی را در روسیه انجام دهیم و در آینده درباره این موضوع صحبت خواهیم کرد.

وی در مورد اینکه انتقادهایی نسبت به این موضوع صورت گرفته است که عمادی لیست پیشنهادی به او داده عنوان کرد: عمادی به عنوان سرپرست کارهای پشتیبانی را در تیم ملی انجام می‌دهد. به هر حال او تجربه خوبی دارد و از تجربه‌های او استفاده می‌کنیم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا عمادی لیست پیشنهادی به او داد خاطر نشان کرد: خیر در تیم ملی بزرگسالان این گونه نیست با توجه به تجربه‌هایی که او دارد به هر حال در برخی زمینه‌ها از او استفاده می‌کنیم.

خسوس درباره اینکه چه زمانی به اسپانیا سفر خواهد کرد گفت: بستگی دارد شرایط سفرمان به روسیه چگونه باشد، اگر امکان داشته باشد به ایران باز خواهم گشت و از اینجا به اسپانیا می‌روم در غیر این صورت مستقیم به کشور خواهم رفت، به حال این بستگی به سفرمان دارد، اما صد درصد تعطیلات پایان سال را در اسپانیا خواهم بود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها