کد خبر: ۱۱۷۵۶۲
زمان انتشار: ۱۱:۲۲     ۱۴ اسفند ۱۳۹۱
شماره 8 پرسپوليس با روزي 8 ساعت تمرين پرفشار نشان داده كه دغدغه بازی کردن و گرفتن سهمیه دارد.

به گزارش 598 به نقل از جام ورزشي؛ علی کریمی انگیزه فوق العاده ای برای رسیدن به بازی های انتهایی فصل پیدا کرده و هر طور شده می خواهد در جام حذفی به کمک تیمش بیاید.


علیرغم اینکه یحیی گل محمدی به کریمی سفارش کرده زیاد روی خودش فشار وارد نکند و به تدریج خود را برای حضور در بازی ها مهیا کند کریمی این روزها روزی دو جلسه تمرین پر فشار را پشت سر می گذارد تا از نظر بدنی به شرایط ایده آل نزدیک شود. مصدومیت باعث شده بود تا شماره 8 پرسپولیسی ها از نظر بدنی کمی از شرایط ایده آل خارج شود و اکنون که مشکلی از بابت مصدومیت ندارد می تواند تمرینات پرفشار و بدنسازی دوره ای را پشت سر بگذارد.


به همین منظور کریمی روز گذشته هم مطابق هفته گذشته از ساعت 9 صبح در مجموعه درفشی فر حاضر شد و تمرینات اختصاصی اش را انجام داد. کریمی بعد از تمرینات اختصاصی اش و صرف ناهار در درفشی فر با بازیکنان تیم هم تمرینات گروهی را پیگیری کرد.


به نظر می رسد انگیزه فوق العاده کریمی بی ربط با نتایج این تیم و کورسوی امید برای رسیدن به جام حذفی نیست. کریمی به دنبال این است که اولین جام داخلی اش را با پیراهن پرسپولیس در پایان این فصل به همراه پرسپولیس در جام حذفی کسب کند و به این دلیل به فشار تمرینات خود افزوده است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها