کد خبر: ۱۱۷۳۹۴
زمان انتشار: ۱۹:۲۴     ۱۳ اسفند ۱۳۹۱
حق متین است که میزبان سومین بازی پلی‌آف والیبال باشد
سرمربی تیم والیبال متین ورامین گفت: تضمین می‌کنم که در بازی سوم پلی‌آف در ورامین هیچ اتفاق غیرورزشی رخ ندهد.

  مصطفی کارخانه در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در خصوص جلسه امروز در فدراسیون والیبال برای تعیین میزبان بازی سوم پلی‌آف لیگ برتر والیبال اظهار داشت: جلسه خوبی بود و مسئولان تیم‌ها از منافع باشگاهشان دفاع کردند. می‌خواستند مردم ورامین را از حق‌شان محروم کنند که در پایان همه چیز به گردن شورای تامین استان تهران افتاد.

وی با بیان اینکه حق متین است که سومین بازی پلی‌آف والیبال را میزبان باشد، ادامه داد: اگر شورای تامین استان تهران قبول کند مسابقه ما با سایپا در ورامین به انجام خواهد رسید. اگر میزبان باشیم شانس پیروزی‌مان بیشتر خواهد شد.

سرمربی تیم والیبال متین ورامین  در پاسخ به این سوال که آیا تضمین می‌کند هیچ اتفاق غیرورزشی در این رقابت رخ ندهد یا خیر، گفت: قطعا همینطور است؛ مردم ورامین اخلاق‌مدار و مذهبی هستند. ما یازده هفته به عنوان بهترین تماشاگر شناخته شدیم و به هیچکس توهین نمی‌کنیم.

کارخانه افزود: هر اتفاقی رخ دهد بدتر از بازی دوم در کرج نخواهد بود؛ آنجا بسیار به ما توهین شد، اما ما تضمین می‌کنیم مانند بازی اول هیچ مشکلی پیش نیاید. بازی حساسی است و قطعا ما برای فینالیست شدن تلاش می‌کنیم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها