کد خبر: ۱۱۷۳۰۹
زمان انتشار: ۱۳:۴۶     ۱۳ اسفند ۱۳۹۱
کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال به خاطر رفتار تماشاگران به باشگاه استقلال هشدار داد و پرسپولیس را جریمه کرد.

به گزارش ایسنا به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، دیدار دو تیم شهید منصوری قرچک و شهرداری ساوه از سری رقابتهای لیگ برتر برگزار شد که از سوی رضا ناصری و محمدرضا زحمتکش بازیکنان شهرداری ساوه تخلفاتی صورت گرفت. همچنین در حین بازی مسئول تیم شهرداری ساوه در حالیکه نتیجه بازی 2 بر 2 بود تیم خود را از زمین مسابقه بیرون کشید و بازی نیمه تمام ماند.

کمیته انضباطی به دلیل تخلف محمدرضا زحمتکش، وی را به 8 جلسه از همراهی تیم مربوطه در مسابقات رسمی محروم و به پرداخت 10 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم کرد. به دلیل تخلفات رضا ناصری، این بازیکن نیز به مدت سه جلسه از همراهی تیم خود و حضور در مسابقات رسمی محروم و به پرداخت 5 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

این کمیته اقدام مسئولین تیم شهرداری ساوه مبنی بر ترک زمین را به استناد ماده 30 بند 5 ماده 24 آیین نامه انضباطی تخلف دانسته و نتیجه دیدار دو تیم را سه بر صفر به سود تیم شهید منصوری قرچک اعلام کرده و تیم شهرداری ساوه را به پرداخت 20 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم کرد.همچنین جواد خارکن-سرپرست تیم شهرداری ساوه به مدت 3 ماه از همراهی تیم مربوطه محروم و به پرداخت 5 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها