کد خبر: ۱۱۷۲۶۶
زمان انتشار: ۱۲:۵۳     ۱۳ اسفند ۱۳۹۱
مدیریت ورزش - علی فتح الله زاده می گوید احضاری در کار نبوده و خودش به وزارت ورزش رفته است

به گزارش 598،مدیرعامل استقلال در گفت و گو با خبرآنلاین ؛ درباره حضورش در وزارت ورزش گفت:« کدام احضار؟ دوستان گاهی به ما لطف دارند و اخبار را این طور منعکس می کنند. من از قطر به دکتر سجادی زنگ زدم و از او وقت خواسته بودم . قرار شد وقتی برگشتیم به دیدنش برویم که دیشب تماس گرفتند و قرار شد تا بروم پیش شان. یک کحیط صمیمی داشتیم. حرف های مان را زدیم و قرار شد اتفاقات خوشایندی بیفتد.»
فتح الله زاده درباره اعتراض جباری و مشکل پاسپورت این بازیکن هم می گوید:« همان دیشب با او تماس گرفتم و گفتم با وکیلت تماس می گیریم تا مشکل حل شود. بار قبل هم پاسپورتش را ضبط کرده بودند و ما گرفتیمش . ما باید 5 درصد از مالیات را بدهیم و باقی مالیات با خود بازیکن است اما مجتبی رقمی را از ما طلب دارد که باید بپردازیم. رقمی که اگر بدهیم ، این مشکل مالیاتی اش حل می شود. البته فکر می کنم این مالیاتش برای چند سال باشد که شده 150 میلیون چون ما این قدر با او قرارداد نبستیم که رقم مالیات یکسالش بشود ، چنین رقمی. به هر حال ما باید مشکل او را حل کنیم و این طلبش را بدهیم که همان جمعه شب گفتم این کار را خواهیم کرد.»
فتح الله زاده درباره دیدارش با مهدی تاج در سازمان لیگ هم می گوید:« جلسه ای داشتیم درباره بازی های آسیایی مان. قرار شد برنامه و تقویم پیشنهادی مان را بنویسیم و در اختیارشان بگذاریم. این برنامه را تا فردا به آنها می دهیم تا برنامه بازی های مان اصلاح شود. مثلا فکر می کنم تاریخ بازی 9 فروردین مان با سپاهان به دلیل حساسیت بازی ها عوض می شود.»

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها