کد خبر: ۱۱۷۰۴۵
زمان انتشار: ۱۹:۰۲     ۱۲ اسفند ۱۳۹۱
لیگ برتر فوتسال
تیم فوتسال صبای قم به دنبال باخت به منصوری و از دست دادن قهرمانی، قرچکی‌ها را به تبانی متهم کردند.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، تیم‌های فوتسال منصوری قرچک و صبای قم از ساعت 16 در سالن هفتم تیر قرچک به مصاف هم رفتند. این بازی به دلیل تعیین قهرمان چهاردهمین دوره لیگ برتر فوتسال از حساسیت‌های بالایی برخوردار بود و صبای قم در صورت پیروزی در این بازی می‌توانست برای اولین بار جام را بالای سر ببرد اما قمی‌ها در پایان با نتیجه 6 بر 3 نتیجه را واگذار کردند. این بازی با حاشیه‌هایی هم همراه بود.

2 هزار تماشاگر قرچکی و 500 تماشاگر قمی برای تماشای بازی تیم‌شان در سالن حضور داشتند و هواداران دو تیم در جریان بازی نیز شعارهای زیادی علیه یکدیگر سر دادند. همچنین تماشاگران قرچکی با شور و هیجان خاصی از مسئولین حاضر در سالن درخواست کردند تا تیم‌شان منحل نشود و سال آینده نیز در لیگ برتر حضور داشته باشد.

همچنین بنرهایی در سالن با عنوان "فوتسال پاکم آرزوست" در سالن نصب شده بود و شعارهای تماشاگران نیز به این سمت و سو می‌رفت. آن‌ها قرچک را بیزار از تبانی و گیتی‌پسند را تبانی‌گر خواندند. گوینده سالن قرچک نیز همچون همیشه مشوق منصوری بود و زننده گل‌های تیمش را با صدای بلند اعلام می‌کرد اما نام گلزن صبا را نمی‌گفت.

هواداران قرچکی امروز برای تیم‌شان سنگ تمام گذاشتند و طوری منصوری را تشویق کردند که انگار تیم‌شان برای قهرمانی می‌جنگد. از طرفی حضور تعداد زیاد خبرنگاران و دوربین‌های تلویزیونی در عملکرد تیم منصوری تاثیر گذاشته بود و بازیکنان قرچکی بخصوص در نیمه اول سنگ تمام گذاشتند.

سید رضا افتخاری رییس کمیته فوتسال، خسوس کاندلاس، سرمربی تیم ملی فوتسال، علی صانعی سرمربی پیشین تیم ملی فوتسال و ناصر صالح مدرس AFC در سالن حضور داشتند و پس از پایان بازی جوایز دو تیم را اهدا کردند.

به گزارش ایسنا، حاشیه‌های این دیدار پس از پایان بازی تازه آغاز شده بود و قمی‌ها در حالی که بازی محکمی از منصوری دیده بودند، اما آن‌ها را تبانی‌گر خواندند. بازیکنان و کادر فنی صبا معتقد بودند باشگاه گیتی‌پسند و منصوری اتفاقات پارسال را فراموش کرده و پیش از بازی هفته قبل‌شان برای قهرمان شدن گیتی‌پسند زد و بند کرده‌اند.

بازیکنان و مربیان صبا در مصاحبه‌شان پس از بازی می‌گفتند که جام قهرمانی منصوری که یک سال بود در دست گیتی‌پسند مانده بود، هفته قبل به منصوری اهدا شده و آن‌ها به طور خودجوش و به یکباره دعواهایی که سال گذشته با یکدیگر داشتند را فراموش کردند. همچنین مدال‌های دومی صبا پس از رفتن تماشاگران قمی به گردن بازیکنان این تیم انداخته شد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها