کد خبر: ۱۱۶۹۶۲
زمان انتشار: ۱۳:۰۹     ۱۲ اسفند ۱۳۹۱
من جوابشان را در زمین به کمک خدا دادم .گفتند تبانی کردم... آخر ما چه کار باید می کردیم روبروی استقلال با آن همه ستاره و ملی پوش
به گزارش 598 به نقل از سایت گل – مهدی نظری حالا نفس راحتی می کشد. این ستاره خط حمله فجر ، بعد از درخشش مقابل آلومینیوم دیروز در میان تشویق هوادارانی به رختکن رفت که او را به ساخت و پاخت با استقلال متهم کرده بودند. نظری حرف زیاد دارد، بخوانید:
 بازی چه طور بود؟
خدا را شکرخیلی خوب بازی کردیم. اولین بازی ای بود که تاکتیک های محمود خان را کامل اجرا کردیم و توانستیم پرگل بازی را ببریم و هواداران را راضی و خوشحال کنیم.
 چرا بعد گل ها دستت به به سمت آسمان می گرفتی؟
.البته همین مردم بودند که با تشویق ها مرا مهدی نظری کردند ولی از تماشاچی ها دلخوربودم. در هفته های قبل شعار هایی دادند که خیلی من اذیت شدم، حرفهایی که حساب نداشت.تهمت هایی که آزارام داد و من بعد از گل دستم را به سمت خدا بردم و ارا نشانشان دادم و گفتم من هرچه دارم از اوست .
خدا همیشه از من حمایت می کند و می داند حق با کیست
 ادامه لیگ؟
خدا را شکر که جایگاه تقریباَ امنی داریم. متاسفانه تماشاگران ما کم حوصله بودند.ما ۳بازی سخت داشتیم با استقلال و تراکتور و سپاهان . تیمهایی که در کورس قهرمانی هستند و مدعی کسب آن .در مقابل آنها ما با یک یودجه نا چیز و تعدادی بازیکن جوان خوب کار نکردیم که خیلی هم غیر طبیعی نبود اما دیدید که دیروز چه فوتبالی بازی کردیم .
 مطمئن باشید در بازی های آینده هم بهتر بازی می کنیم و نتایج خوبی هم می گیریم.
این مدت بعد از بازی استقلال حرفهای زیادی در مورد تو زده شد فکر نمی کنی وقت ان است که جوابی قانع کننده به همه آنها بدهی؟
 من جوابشان را در زمین به کمک خدا دادم .گفتند تبانی کردم... آخر ما چه کار باید می کردیم روبروی استقلال با آن همه ستاره و ملی پوش ؟اگر میخواستیم تبانی کنیم ۲-۰یا ۱-۰می باختیم .من نم دانم روی چه منطقی این حرفها را زدند .استقلال تیم خوبی بود ما هم بد بازی کردیم و با نتیجه بد باختیم.
 من هم تک به تک خراب کردم، قبول دارم چون روز خوبم نبود اما هر کس تک به تک خراب کند تبانی کرده است؟
در مورد این بازی بحث تمایل تو به حضور در استقلال مطرح بود.
 بله استقلال من را می خواهد. از خیلی قبل تر هم می خواست. اما اصلاَ با من حرف نزده بودند با باشگاه و آقای جعفری صحبت کرده بودند.
ایشان هم با من حرف زد و گفتند مهدی اگر تو بروی مردم ناراحت می شوند و تیم هم خیلی تضعیف می شود...به خاطر مردم بمان و در خدمت تیم باش من هم گفتم چشم ماندم.
آیا من هم باید مثل بقیه می رفتم؟ اگر میرفتم تبانی نبود ؟بد کردم ماندم؟ به ارواح خاک برادرم هیچ تبانی در کار نبود.
در آن بازی هم قبل از آنکه گل بخوریم خوب بازی کردیم اما قسمت بود انگار آنطور ببازیم. .از هواداران می خواهم از خودشان بپرسند من بچه شیرازم .
چه طور می توانم آن کار را بکنم .
 الان رابطه ات با هواداران خوب است؟
بله من پیش لیدر ها رفتم و گفتم من ۴، سال است که در فجر هستم. همه مرا می شناسید. من یک لقمه حرام نبردم سر سفره چه طور می توانم این کار را انجام دهم ؟
شما من را مهدی نظری کردید. آنها هم دسته گل گرفتند و آشتی کردیم و مشکلمان حل شد.
حرف خاصی ندارید؟
از هواداران ممنونم که تعداد زیادی به ورزشگاه آمدند و مارا تشویق کردند. موضوعی که پیش آمد یک سو تفاهم بود که حل شد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها