کد خبر: ۱۱۶۹۵۵
زمان انتشار: ۱۳:۰۲     ۱۲ اسفند ۱۳۹۱
سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم هرمزگان گفت: «جوسازی‌ها علیه آلومینیوم نتیجه‌اش را نشان داد.»

به گزارش 598 به نقل از جام ورزشي؛ پرویز مظلومی پس از شکست 6 بر صفر برابر فجر سپاسی در نشست خبری اظهار داشت: «این برد را به حریف تبریک می‌گویم. شکست سنگینی بود و تیم ما عادت لازم برای بازی در چمن مصنوعی را نداشت. اشتباه مدافع تیم ما روی گل نخست نیز سبب شد شیرازه تیم از هم بپاشد.»


وی ادامه داد: «از بازیکنانم اصلا راضی نیستم. آنها کیفیت بازی که در دو مسابقه قبل ارائه کردند و من در خدمت شان بودم را نداشتند. حریف هم از شرایط میزبانی استفاده کرد و پیروز شد. تلاش می‌کنیم از این شرایط خارج شویم.»


مظلومی در مورد داوری مسابقه گفت: «نمی‌خواهم درباره داوری صحبت کنم اما صحبت‌هایی که در هفته گذشته مطرح شد و جوسازی‌هایی که علیه آلومینیوم صورت گرفت نتیجه‌اش را نشان داد. اين جوسازی ها باعث شد که گل صحیح ما را در بازی امروز اعلام نکنند.»


سرمربی آلومینیوم در پايان گفت: «زمانی که بازی 2 بر صفر بود یک گل سالم به ثمر رساندیم اما داور آن را نگرفت. شاید با همان یک گل جریان بازی برمی‌گشت. با این حال داوری مشکل خاصی نداشت و بهتر است در مورد این صحنه کارشناسان نظر بدهند.»

 

تيم آلومينيوم هرمزگان امروز در شيراز با 6 گل مغلوب فجرسپاسي شد. گفتني است اشاره سرمربي آلومينيوم به جوسازي هاي هفته گذشته عليه تيمش، به صحبت هاي مديرعامل پرسپوليس در اين خصوص باز مي گردد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها