کد خبر: ۱۱۶۷۰۲
زمان انتشار: ۱۱:۱۰     ۱۰ اسفند ۱۳۹۱
مهاجم رئال مادريد به خاطر رانندگی با سرعت 216 کیلومتر بر ساعت! احتمال دارد زندانی شود و اين خبر بدي در آستانه دو بازي سخت مقابل بارسلونا و منچستريونايتد است.

به گزارش 598 به نقل از جام ورزشي؛ عکس خودروی کریم بنزما در ساعات آغازین بامداد 14 بهمن توسط دوربین های پلیس ثبت شد. در منطقه ای که محدوده مجاز سرعت صد کیلومتر بر ساعت بود، بازیکن فرانسوی در حال رانندگی با سرعت 216 کیلومتر بر ساعت بوده است.


رئال مادرید ساعاتی قبل از این اتفاق با گل به خودی کریستیانو 1-0 به گرانادا باخت که پلیس منطقه پوزوئلو آلارکون عکسی از دوربین ترافیکی خودروی آئودی بازیکن فرانسوی با سرعت غیرمجاز را شکار کرده است.


پلیس محلی همچنین اعلام کرده که خودروی دیگری که به رئال مادرید تعلق داشته و مالکش نامشخص است نیز با سرعت 260 کیلومتر بر ساعت در حال رانندگی بوده است.


بنزما روز سه شنبه توسط دادگاه عالی حفظ امنیت جاده ای فراخوانده شده بود که وکلای باشگاه رئال مادرید توانستند که به علت حضور بنزما در بازی با بارسلونا، این بازجویی فعلا به تاخیر بیاندازند هر چند که بنزما در این بازی یک دقیقه هم حضور نداشت. آخرین بازی کریم برای رئال مربوط به بازی با یونایتد می شود که پس از عملکرد ضعیفش در آن بازی در بازی با رایو و بارسا از ترکیب دور ماند.


بزنما در مراسمی رسمی در نوامبر گذشته، خودروی آئودی RS5 خود را از این کمپانی خودرو سازی به عنوان حامی رسمی باشگاه دریافت کرده بود. او در منطقه شهری با این سرعت بالا رانندگی کرده و به همین علت و با توجه به تجاوز به امنیت شهری قرا راست که مورد بازخواست قرار گیرد.


بدین ترتیب بنزما احتمالا یا با جریمه مالی در حد شش تا دوازده ماه مواجه می شود یا این که باید به سه تا شش ماه زندان محکوم شود. در حقیقت این جریمه می تواند روزانه 5 تا 400 یورو در نظر گرفته شود که در شدیدترین حالت دادگاه می تواند که مهاجم فرانسوی را به پنج میلیون یورو جریمه محکوم کند. گزینه دیگر این است که بنزما محکوم به کار اجباری به مدت 31 تا 90 روز شود.


اگر کریم مقصر شناخته شود از طرفی دیگر تا چهار سال نخواهد توانست که رانندگی کند که البته در صورت عذرخواهی رسمی بازیکن و تعهدش در مورد تکرار نشدن این اتفاق، این محکومیت به هشت ماه تفلیل خواهد یافت.


این اولین باری نیست که بنزما با چنین مشکلی مواجه می شود. در نوامبر 2009 نیز در حالی که سوار بر خودرویش بود با درخت برخورد کرد. سرعت خودرو در آن زمان 40 مایل بر ساعت تخمین زده شد هر چند که صدمه شدیدی دید. در 24 دسامبر همان سال، مهاجم فرانسوی در جزیره ریونیون یک سانحه رانندگی دیگر را تجربه کرد.


مرجع خبري رئال

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها