کد خبر: ۱۱۶۶۶۹
زمان انتشار: ۱۰:۲۸     ۱۰ اسفند ۱۳۹۱
"آن کس که نداند و نخواهد که بداند" همچنان ادامه دارد:
برنامه جمعه به جمعه شبکه دو سیما که روزهای جمعه برای کودکان پخش می شود با حرکات موزون هفتگی بازیگران این برنامه که علی الظاهر یک امر مرسوم در راستای انس بیشتر بچه ها با موسیقی و عادی سازی حرکات موزون شده است از شبکه دو پخش می شود. شاید بتوان بزرگتری ارمغان برنامه های کودک رسانه ملی در چند ساله اخیر را آشنا نمودن کودکان با انواع موزیک های تند و همچنین آموزش مختلف برای کودکان دانست.
به گزارش سرویس نقد رسانه پایگاه 598، برنامه جمعه به جمعه شبکه دو سیما که روزهای جمعه برای کودکان پخش می شود با حرکات موزون هفتگی بازیگران این برنامه که علی الظاهر یک امر مرسوم در راستای انس بیشتر بچه ها با موسیقی و عادی سازی حرکات موزون شده است از شبکه دو پخش می شود.

شاید بتوان بزرگتری ارمغان برنامه های کودک رسانه ملی در چند ساله اخیر را آشنا نمودن کودکان با انواع موزیک های تند و همچنین آموزش های مختلف برای کودکان دانست.

این تغییر رفتاری در کودکان آنقدر مشهود است که هر کس می تواند علاقه کودکان به انجام حرکات موزون را می توان در منازل خود مشاهده نماید و به دلیل گسترش آن، این موضوع به امری عادی در رفتارهای کودک تبدیل شده است.










همچنین چندی پیش نیز برنامه "هزار و شصت و شونزده" که ظاهراً برای کودکان از سیمای جمهوری اسلامی پخش می‌شود به تدریج از از فضای کودک و نوجوان دور شده و تبدیل به صحنه و شوخی‌ها و حرکات مستهجن گردیده بود.

در این برنامه کودک که ابتدا با به کارگیری برخی تکیه کلام‌ها مثل "چقدر خوشگلی تو" شروع شده بود در برنامه های بعدی آن با اجرای ترانه‌ای توسط مجریان اصلی برنامه دنبال گردید که شعر آن به وضوح برای اجرای دو صدایی توسط زن و مرد سروده شده است. یکی از عناصر این برنامه نیز که لب و لوچه رنگ شده دارد مکرر و با لحن معنی‌دار به کودکان حاضر در استودیو می‌گوید "حالا ده سال دیگه بیست سال دیگه تو مال منی."
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۳
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
روانشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۸:۰۴ - ۱۳ اسفند ۱۳۹۱
۵۰۴
۶
واقعا ابله هستید. شک نکنید. معلومه کسی که این گزارش رو نوشته هیچ چیزی از روانشناسی کودک نمی فهمه. حالا با این نوشته های ابلهانه جلوی این چند تا برنامه جالب کودکان رو هم بگیرید تا بچه هامون برن سراغ شبکه های بیگانه. خلایق هرچه لایق...
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۲۲ - ۱۳ اسفند ۱۳۹۱
۲۲
۳۰
شما هم تو اين وضع و اوضاع كه همه گرفتار و ناراحت و پرشونن گير داديد كه چرا يكمي مردم از غصه دور بشن؟ مثلا اگه بچه يا والدين بچه كمي شاد بشن چيزي از شما كم ميشه؟
ميخواين شما آموزش عزا و ماتم و تو سر زدن به بچه ها بدين؟
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۳:۲۳ - ۱۳ اسفند ۱۳۹۱
۱
۰
شادی با خوشحالی متفاوت / شادی زودگذر و بعد ازآن با ضرر و آسیب همراه است اما خوشحالی حال خوب ومطلوب ماندگار دارد.... شادی مذموم و خوشجالی مطلوب است.... .. این حدیث مفصل است که جامعه ما چنان به آن نپرداخته است. و دارند با ایجاد شادی و وضعیت مطلوب کوتاه نارضایتی بلند مدت را ایجاد می کنند
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها