کد خبر: ۱۱۶۰۵
زمان انتشار: ۱۷:۲۰     ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۰
تشکل جعلی انجمن دانشکده علوم اجتماعی دانشگاه تهران، همچنان در پی سر فروبردن در برف مسئولین این دانشگاه به فعالیت خود ادامه می دهد.

به گزارش خبرنگار «خبرنامه دانشجویان ایران»، این انجمن غیرقانونی که چندین سال است انتخابات خود را برگزار نکرده با وجود مخالفت و واکنش دانشجویان، تصاویر زننده ای از دانشجویان دختر با لباسی باز و بدن نما را بر روی یکی از بردهای دانشکده نصب کرده است.

این تشکل جعلی با نصب تصاویری مدعی شد وجود حجاب و چادر مانع از پیشرفت تحصیلی است و در مطالبی کنایه آمیز دانشجویان محجبه را به تمسخر گرفت.

این انجمن جعلی به ممنوعیت لباس های بدن نما و باز، خمره ای و کوتاه اعتراض کرد.

با وجود آنکه نصب اطلاعیه و یا پخش نشریه بدون مهر در دانشگاه تهران ممنوع است اما انجمن دانشکده علوم اجتماعی این تصاویر را در بردهای دانشکده نصب کرده است.

نصب این تصاویر آنجایی جالب تر می شود که برد "روابط عمومی" دانشگاه در سلف مختلط دانشکده میزبان اطلاعیه ها و تصاویر مبتذل تشکل جعلی انجمن دانشکده علوم اجتماعی است و این در حالی است که اعتراض دانشجویان مبنی بر عدم نصب اینگونه موارد بی پاسخ مانده است.

این در حالی است که نصب اطلاعیه های این چنینی در برد روابط عمومی غیر قانونی است چه اینکه پیش از این نیز در این برد اطلاعیه هایی مبنی درخواست آزادی زندانیان سیاسی از سوی همین تشکل نصب شده بود.

گفته می شود انجمن علوم اجتماعی در واکنش به جلسه ی بررسی طرح عفاف و حجاب در دانشگاه تهران اقدام به این انشار تصاویر دختران در دانشگاه ها کرده است.

 

این انجمن جعلی با گزینش تصاویر دانشجویان دختر با لباسهای بدن نما در میهمانی ها و محوطه دانشگاه خارجی ، پوشش را به تسخر گرفت.

روز گذشته نیز جلسه ی دوم بررسی طرح عفاف و حجاب در دانشگاه تهران با حضور ریاست دانشگاه و معاونت امور دانشجویی و فرهنگی در محل باشگاه دانشجویان دانشگاه تهران برگزار شد اما فضای احساسی ایجاد شده توسط عده ای از دانشجویان که به طور سازمان یافته تلاش می کردند فضای جلسه را ملتهب کنند، بی نتیجه به اتمام رسید.

برخی دانشجویان منسب به این تشکل با بیان مطالب شخصی و به بهانه ی تضارب آرا تفسیر های مضحکی از قران انجام داده و فضای منطقی جلسه را احساسی کردند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۲:۲۸ - ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۰
۰
۰
خداوند لعنتشان کند.
وقتی مسئولین جرأت مقابله ندارند، بچه مذهبی ها که نمرده اند خودشان اقدام کند و این افراد و افکار را ریشه کن کنند.
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها