کد خبر: ۱۱۵۸۵۷
زمان انتشار: ۲۲:۱۸     ۰۶ اسفند ۱۳۹۱
لیگ برتر - جواهیر سوکای مهاجم گلزن سپاهان در بازی با النصر امارات یکی از امیدهای گلزنی تیمش خواهد بود.

به گزارش 598،او در گفت و گو با خبرآنلاین در خصوص شروع لیگ قهرمانان آسیا و بازی با النصر می گوید: «سپاهان در آسیا تیم با شخصیت و قابل احترامی است که در این سال ها همیشه در این جام حضور داشته است. ما در این رقابت ها هم دنبال موفقیت هستیم و تیم خوبی هم داریم. در اولین گام هم باید با النصر بازی کنیم و امیدوارم این بازی را با برد شروع کنیم تا در ادامه کار راحت تری داشته باشیم.»
او در پاسخ به این سوال که آیا از النصر شناخت دارید خاطرنشان می کند: «ما هنوز فیلمی از بازی این تیم ندیده ایم و قرار است قبل از مسابقه فیلم بازی النصر را ببینیم و با شناخت کامل از آنها به میدان برویم. نتیجه گرفتن در آسیا بسیار سخت است و ما باید در این جام بسیار باهوش و حرفه ای بازی کنیم ضمن اینکه در این بازی ها اصلا فرصت اشتباه نداریم.»
سوکای در پاسخ به این سوال که فکر می کنی به النصر گل بزنی می گوید: «تلاش می کنم بهترین بازی را انجام داده و گل بزنم تا هواداران هم خوشحال شوند.» او در پاسخ به این سوال که فکر می کنی سپاهان می تواند قهرمان آسیا شود می گوید: «برای بازی‌های آسیایی انگیزه زیادی داریم اما فعلا هدف ما این است که از گروه صعود کنیم و به بازی‌های حذفی برسیم. فعلا باید مرحله به مرحله جلو برویم.»
در ادامه از سوکای در مورد اختلاف 5 امتیازی با استقلال در لیگ برتر سوال می کنیم که اینگونه جواب می دهد: «هنوز برای قهرمانی شانس داریم و بازی‌های زیادی پیش‌رو داریم. در هفته‌های بعد باید با تراکتورسازی و استقلال هم بازی کنیم و اگر در این بازی برنده باشیم، ‌می‌توانیم شانس قهرمانی خود را افزایش دهیم. برای ما این هم مهم است که بتوانیم به لیگ قهرمانان آسیا صعود کنیم. اگر سه تیم خوب از ایران به لیگ قهرمانان بروند، نمایندگان خوبی برای فوتبال ایران خواهند بود.در مجموع باید بگویم که اختلاف امتیاز ما با استقلال نگران کننده نیست.»
سوکای در پاسخ به این سوال که اگر فصل بعد پیشنهاد بهتری داشته باشی، از سپاهان می روی می گوید:«من سپاهان را خیلی دوست دارم. اینجا جایی است که من در آن راحتم. برای فصل بعد با سپاهان قرارداد دارم و می‌خواهم همین جا بمانم. فکر می‌کنم سپاهان بهترین تیم ایران است. اینجا همه چیز خوب است، شرایط تمرین، ‌شرایط زندگی و حتی شرایط مالی. من شهر اصفهان را هم خیلی دوست دارم.»

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها