کد خبر: ۱۱۵۷۷۴
زمان انتشار: ۱۲:۰۸     ۰۶ اسفند ۱۳۹۱
سرمربي استقلال در آستانه ديدار با الريان قطر جمله اي معنادار گفت: «تيم ملي ما با تمام قوا در ورزشگاه آزادي از پس قطر بر نيامد پس طبيعتا کار ما هم در دوحه سخت است.»

به گزارش 598 به نقل از جام ورزشي؛ اين روزها مصاحبه گرفتن از امير قلعه‌نويي به مراتب سخت‌تر از ابتداي فصل است چون او احساس مي‌کند خيلي‌ها از موفقيتش خوشحال نمي‌شوند و به همين خاطر سعي مي‌کند کمتر مصاحبه کند، حتي در نشست خبري قبل از بازي با صنعت نفت هم مجيد صالح به جاي سرمربي استقلال حاضر شد. با اين حال متني که در زير مي‌خوانيد حاصل يک گپ و گفت خودماني است.


* از بازي با صنعت نفت راضي بوديد؟


- بله، البته بچه‌ها مي‌توانستند بهتر کار کنند اما همين که الان با امتياز بالا در‌صدر جدول هستيم راضي کننده است.


* شما چند وقتي است که کمتر مصاحبه مي‌کنيد.


- ببين، الان ما 7 فينال ديگر در ليگ و 2 فينال در جام حذفي داريم و در آسيا هم در مرحله اول 6 بازي برگزار مي‌کنيم که هرکدام يک فينال است. يعني ما تا پايان ارديبهشت که کمتر از 3 ماه مي‌شود 15 فينال داريم و البته‌1500 دشمن!


* دشمن؟


- خب خيلي‌ها دوست ندارند امير قلعه‌نويي در اين سه جام موفق شود. به خصوص در آسيا. البته منظور من همه شما رسانه ها نيستيد اما نمي‌توان کتمان کرد که يک‌سري به خاطر من به استقلال هم ضربه مي‌زنند. حالا اگر همين موفقيت‌ها و صدرنشيني‌ها را يک خارجي به دست مي‌آورد کلي به نفع او سر و صدا مي‌کردند و تبليغ به راه مي‌انداختند.


* مشکلات مالي چه شد.


- اين هم از شانس ماست که هر کجا مي‌رويم مشکلات مالي هم با ما مي‌آيد. البته آقاي فتح الله زاده خيلي زحمت کشيده ولي به هر حال يک‌سري از مشکلات ما پابرجاست که اميدواريم لااقل تا روز بازي با الريان قطر حل شود.


* بازي با الريان را چطور مي‌بينيد؟


- هيچ ديداري ساده نيست. اين بازي هم در خانه حريف برگزار مي‌شود و مسلما آن‌ها چند برابر ما پول و امکانات دارند. قطر در سال‌هاي اخير پيشرفت کرده و شما ديديد که تيم ملي ما با تمام قوا در ورزشگاه آزادي از پس قطر بر نيامد پس طبيعتا کار ما هم در دوحه سخت است.


* به کي‌روش کنايه مي‌زنيد؟


- نه، اصلا. من براي تيم ملي آرزوي موفقيت مي‌کنم. آن‌ها هم مثل استقلال بايد در قطر بازي کنند. ولي شما بدانيد‌ که کار ما در مصاف با الريان قطر، العين امارات و الهلال عربستان ساده‌تر از تيم ملي نيست.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها
پر طرفدار ترین ها