کد خبر: ۱۱۵۷۷۰
زمان انتشار: ۱۲:۰۵     ۰۶ اسفند ۱۳۹۱
شاید رئیس جمهور، مردم و اصحاب رسانه برای محترم شدن در سیمای ضرغامی باید در یک برنامه ورزشی همچون نود شرکت کنند تا ...
عادل به تهیه کننده اشاره کند که کش وقت برنامه هایش را بیشتر بکشد، جناب ضرغامی خواب هم که باشد با همان لباس خواب خودش را به کش زمانی سیمایش آویزان می کند تا نکند عادل و علاقمندان به ورزش به روحیه لطیفشان آسیبی وارد شود اما داستان ضرغامی با مردم دردمند جامعه، ماجرای قطرات اشک و سد پولادین سیما می باشد.

به گزارش سرویس سیاسی بی باک، دیشب یکی دیگر از زشترین شب های سیمای ضرغامی رقم خورد. سیمای ضرغامی که اشتباها نام ملی را یدک می کشد دیشب هم اجازده نداد تا اصحاب رسانه بدون لحاظ سیاست های چند نفر جا خشک کرده در رسانه سابق مردم به گفتگو با رئیس جمهور خود بپردازند.

پخش یک سریال برای رسانه ضرغامی آنقدر مهم و ارزشمند بود که حتی بی خیال دغدغه های میلیون های ایرانی شد و برای نمایش دیکتاتوری و غیرملی بودن خود، همگان را دعوت به یک سریال نمود. رویه ای که در هیچکدام از برنامه های ورزشی و سرگرمی هم شاهد آن نبوده ایم.


کافی است که برنامه نود یا یک مسابقه فوتبال از تلویزیون پخش شود تا سیاستگذاران سیمای ضرغامی حتی اذان را حذف نمایند که تمرکز عاشقان فوتبال بهم نخورد و از همه مهمتر عدالت را در حق تیم عادل رعایت کرده باشند!

البته برای این دوستان جای نگرانی زیادی نیست چون همگی آجیل شب عیدشان را با هر قیمت صعودی بر سر سفره هایشان تضمینی دارند و هیچ یک از دغدغه های مردم را در سبد مایحتاج خود نمی بینند.

بگذریم که این رفتار زشت و زننده سیمای ضرغامی چه مخاطبان زیادی را به رسانه های بیگانه هدیه کرده است و بگذریم از اینکه این عملکرد تا چه حد بحث دیکتاتوری سیاستگذاران سیمای به اصطلاح ملی را تقویت می نماید اما اگر چنین اتفاق شومی نمی افتاد؛ هم رئیس جمهور و هم اصحاب رسانه و هم مردم شبی زیبا و رویایی را در دفترچه خاطرات خود ثبت می کردند.

شاید رئیس جمهور، مردم و اصحاب رسانه برای محترم شدن در سیمای ضرغامی باید در یک برنامه ورزشی همچون نود شرکت کنند تا هر موقع شب که دلشان خواست کش زمانی برنامه های تلویزیونی را جابجا کنند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
بصیرت
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۲۰ - ۰۶ اسفند ۱۳۹۱
۰
۰
واقعا برای صدا وسیما متاسفم شب سیاهی برای مدیرانش بود .
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها