کد خبر: ۱۱۵۳۷۶
زمان انتشار: ۲۱:۱۵     ۰۳ اسفند ۱۳۹۱
تولیت آستان مقدس قم گفت: مردم قم همیشه در همه عرصه‌های زمانی ولایت مدار و محب اهل بیت(ع) هستند.
به گزارش 598، حجت الاسلام والمسلمین سید محمد سعیدی ظهر پنجشنبه در جمع عزادارن حضرت معصومه(س) در حرم مطهر در سوگواری بانو کریمه اهل بیت(ع) اظهار داشت: مردم قم با حضور گسترده خود در عزاداری کریمه اهل بیت(ع) ادارت خویش را به بانوی آب و آیینه نشان دادند.

وی افزود: مردم ولایت مدار و متدین قم در استقبال از ورود این بانو به شهر قم نیز شور و اشتقاق خویش را به امامت و ولایت نشان دادند.

امام جمعه قم با بیان اینکه امامان معصوم بر ولایت مداری مردم قم بر اهل بیت در بسیاری از روایات اشاره کرده اند، گفت: در حدیثی از امام صادق آمده است که فرمودند " همانا برای خدا حرمیست؛ و آن مکه می‏باشد، رسول خدا را حرمیست و آن مدینه است، برای امیرالمومنین(ع) حرمیست؛ و آن کوفه نجف اشرف است، ما هم دارای حرمی هستیم؛ و آن قم است. به زودی بانویی از فرزند من، که نامش فاطمه (علیه‏السلام) است، آنجا مدفون خواهد شد. هر کس او را زیارت کند، بهشت بر وی واجب می‏ شود.

وی افزود: امروز مردم قم با عزاداری خویش در سالروز وفات حضرت معصومه با او پیمان بستند تا در مسیر حق و دین اسلام قدم بردارند.

حجت الاسلام سعيدي ادامه داد: مردم شریف قم خصوصیات رفتاری و اجتماعی معصومان را الگویی برای خویش قرار دهند و در تمام ابعاد مختلف اجتماعی از این بانوی بزرگ و ائمه اطهار تأسی بگیرند.
تولیت استان مقدس قم در سخنرانی خویش چند بیت نیز در وصف بانوی عالمه محدثه، حضرت معصومه سرود..
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها