کد خبر: ۱۱۵۱۴۳
زمان انتشار: ۲۳:۳۵     ۰۲ اسفند ۱۳۹۱
باور کنید برای بازی الشباب- صبا می‌خواستم به ورزشگاه بروم اما گفتم زشت است من آنجا باشم. نرفتم تا آن‌ها تمرکزشان را بگذارند روی تشویق صبا

به گزارش 598 به نقل از سايت گل- باز هم صبا باخت تا دوباره هواداران کم‌تعداد این تیم شعار علیه مرفاوی را آغاز کنند و به تشویق ویسی بپردازند.

عبدالله ویسی درباره شایعه مذاکره با مسئولان صبا می‌گوید: «خداوکیلی هیچ مذاکره‌ای در کار نیست. من یک کلمه هم با مسئولان صبا حرف نزده‌ام و آن‌ها هم مذاکره‌ای با من نداشته‌اند. متاسفانه تیم‌ها که می‌بازند چنین شایعاتی برایشان درست می‌شود. من هم در پیکان چنین روزهایی را تجربه کردم. الان هم به من ربطی ندارد که مردم در ورزشگاه تشویقم می‌کنند. من صبا را دوست دارم اما دنبال صندلی صمد نیستم. شاید آن‌قدر که من از حذف صبا در آسیا ناراحت شدم صمد ناراحت نشد. صمد دوست من است و آرزویم این است که او در صبا موفق شود.»

ویسی درباره تشویق او توسط تماشاگران قمی می‌گوید: «من از این موضوع اطلاعی ندارم. باور کنید برای بازی الشباب- صبا می‌خواستم به ورزشگاه بروم اما گفتم زشت است من آنجا باشم. نرفتم تا آن‌ها تمرکزشان را بگذارند روی تشویق صبا. تماشاگران صبا به من لطف دارند اما به جان بچه‌ام از وقتی از صبا در آمدم با هیچ یک از تماشاگران و لیدرهای این تیم در ارتباط نیستم و سلام علیک هم ندارم. آن‌ها به من لطف دارند ولی واقعا این‌طور نیست که من با آن‌ها در ارتباط باشم.»

ویسی در ادامه می‌گوید: «من بلد نیستم به تماشاگران یا لیدر‌ها پول بدهم. دنبال فوتبال پاک هستم و اگر کسی را پیدا کنید که بگوید ویسی به ما خط داده پاداش می‌دهم. در طول دوران بازیگری و مربیگری این کار را انجام نداده‌ام و نخواهم داد.»

آیا ویسی پیشنهاد مربیگری دارد؟ او در جواب می‌گوید: «الان ۸ هفته تا پایان لیگ مانده و من هم در خانه‌ام استراحت می‌کنم. امیدوارم هیچ تیمی نتیجه ضعیف نگیرد که مربی‌اش را برکنار کنند. با این‌که بیکارم اما آرزوی ناکامی هیچ مربی را نمی‌کنم.»

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها